Najnowszy raport Brand24 jest pierwszym prezentującym wyniki w ujęciu skonsolidowanym. Spółka zamknęła I kwartał na minusie. Strata netto wyniosła 345 tys. zł, a operacyjna 407 tys. zł, co jak zaznacza spółka, wynika z inwestowania generowanych i posiadanych środków w rozwój.
Skokową poprawę spółka zaliczyła za to na poziomie przychodów ze sprzedaży. Ich wartość urosła r/r o ponad 50 proc. do 2,4 mln zł. W podobnym tempie wzrosła liczba aktywnych kont – na koniec kwartału było ich w sumie 2.384. Miesięczny powtarzalny przychód (Monthly Recurring Revenue – MRR) wyniósł 809 tys. zł, co również daje 50-proc. dynamikę r/r. Spółka w pierwszych miesiącach br. kontynuowała ekspansję zagraniczną. Udział klientów zagranicznych wzrósł do 44 proc.
– Rok 2018 zaczęliśmy od udanego debiutu na NewConnect i nie zwalniamy tempa – wręcz przeciwnie. Konsekwentnie realizujemy założone wskaźniki wzrostu przychodów i liczby klientów. Brand24 ma wszelkie zasoby, które pozwalają na dynamiczny rozwój – bardzo dobre narzędzie, środki, zaangażowanie i pasję wykwalifikowanego zespołu. Jesteśmy aktywni zarówno w zakresie bezpośredniego pozyskiwania nowych klientów, jak i udoskonalania i dostosowywania narzędzia do ich potrzeb. mówi Michał Sadowski prezes zarządu i założyciel Brand 24.

Podsumowanie I kwartału. Źródło: Raport Brand24
Brand24, zgodnie ze strategią, inwestuje wszystkie środki pieniężne ze sprzedaży produktu w jego rozwój i zasoby dedykowane powiększaniu bazy klientów.
– Postępuje integracja rozwiązania Brand24 z nowymi serwisami internetowymi, wprowadzamy płatności rekurencyjne w polskiej wersji, aby ułatwić klientom rozliczanie, uruchomiliśmy nową funkcjonalność narzędzia Brand24 – widżet z opiniami na temat firmy czy marki. Cały czas pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami oraz poprawieniem jakości prezentowanych danych, a także nad zwiększeniem efektywności automatycznych procesów sprzedażowych i późniejszej obsługi klienta – dodaje Michał Sadowski.

Źródło: Raport Brand24
W grudniu 2017 roku spółka pozyskała z oferty prywatnej 3,5 mln zł, które przeznacza na działania bezpośrednio zwiększające sprzedaż oraz powiększenie zespołu, przede wszystkim informatycznego, co umożliwia jeszcze szybsze rozwijanie produktu. W styczniu 2018 Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect. W poniedziałek akcje Brand24 rosną o blisko 6 proc. do 48,74 zł.