
Maciej Popowicz, prezes zarządu (po lewej), Magdalena Jurewicz, dyrektor finansowy (w środku) i Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games (po prawej). Fot. spółka.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników I kwartału 2019 – najlepszego w naszej historii pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży. Wyniki tego kwartału są też dowodem, że potrafimy cały czas utrzymywać atrakcyjność naszej hitowej gry Fishing Clash, której debiut miał miejsce w październiku 2017. Gra jest przez nas cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in. poprzez wprowadzanie nowych elementów i funkcjonalności, a efekty są widoczne w przychodach – luty i marzec 2019 były oprócz października 2018, najlepszymi w historii pod względem wygenerowanych przychodów. Warto tez dodać, że I kwartał 2019 roku był również rekordowy pod względem wielkości naszych wydatków marketingowych, z których gros przeznaczamy na Fishing Clash, spodziewamy się więc utrzymywania dalszej wysokiej monetyzacji tej gry w kolejnych okresach – powiedział wiceprezes Ten Square Games Arkadiusz Pernal.
Jak dodał, Lets Fish – kolejna gra wędkarska, obecna na rynku od ponad 7 lat, generuje cały czas satysfakcjonujące przychody. Gra Wild Hunt (sportowy symulator polowań, na rynku od połowy 2017) również bardzo dobrze sobie radzi.
– Kontynuujemy też prace nad nowymi tytułami – w ciągu najbliższych tygodni, zgodnie z zapowiedziami, uruchomimy fazę soft launch gry Golf Rush. Gra zostanie udostępniona na kilku wybranych rynkach, a po analizie i niezbędnych ulepszeniach, podejmiemy decyzję o terminie global launchu. Ponadto, w tym i przyszłym roku na rynek trafią produkcje dla kobiet, co będzie naszym wejściem na bardzo obiecujący i atrakcyjny segment oraz gra hobbystyczna bazująca na naszych doświadczeniach outdorowo-symulacyjnych z Fishing Clash – powiedział również Pernal.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.