
Fot. CI Games
Łączny wolumen sprzedaży „Sniper Ghost Warrior Contracts 2” w ciągu dwóch dni od dnia premiery z wyłączeniem pre-orderów wzrósł o ok. 118 proc. w stosunku do wyników sprzedaży „Sniper Ghost Warrior Contracts 1” w 2019 r.
– Łączne przychody ze sprzedaży ‚SGWC 2’ w ciągu dwóch dni od dnia premiery: wzrost o ok. 170 proc. w stosunku do wyników sprzedaży ‚SGWC 1’ w 2019 r. w analogicznym okresie po premierze. Wzrost przychodów w stosunku do wolumenu sprzedaży wynika głównie z wyższej ceny sprzedaży ‚SGWC 2’ oraz lepszej monetyzacji dodatków do gry – czytamy w komunikacie.
Kolejna część snajperskiego cyklu CI Games zadebiutowała 4 czerwca na PC-tach oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X i Play Station 4. Na platformie Steam gra zebrała dotychczas 610 recenzji, z czego 80 proc. jest pozytywnych.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive). Kurs akcji spółki rośnie w poniedziałek rano rośnie o ponad 10 proc., a za jeden walor płacono 1,75 zł.