
Fot. materiały prasowe Creepy Jar
– Premiera Green Hell na konsolach w Japonii, jednym z największych cyfrowych rynków na świecie, jest ważnym elementem strategii sprzedażowej. Wierzymy, że nasza gra trafi w gusta dalekowschodnich fanów i zwróci na siebie uwagę graczy azjatyckich jeszcze przed premierą pozostałych regionalnych wersji – komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
W przypadku pozostałych azjatyckich rynków: Hong Kongu, Indonezji, Malezji, Singapuru, Korei Południowej, Tajwanu i Tajlandii, spółka czeka na sfinalizowanie formalności – zatwierdzenie cen oraz terminów premier. Informacje te powinny zostać upublicznione już wkrótce. Tymczasem spółka w ramach specjalnie przygotowanej akcji promocyjnej zaprezentuje się azjatyckim graczom na Tokyo Game Show, które odbędą się w dniach 30. września – 3. października.
– Na Tokyo Game Show zwrócone są oczy fanów z całej Azji i jest to jedne z najważniejszych wydarzeń branżowych na świecie. Przejście na formułę cyfrową pozwoliło targom zyskać na popularności – transmisje z ubiegłorocznego eventu obejrzało ponad 31 milionów osób. Targi w Tokio powinny zdecydowanie wpłynąć na rozpoznawalność Creepy Jar, a co za tym idzie – na wyniki sprzedażowe naszej gry na wszystkich platformach – kończy prezes spółki.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na który była notowana od sierpnia 2018 r.