
Fot. Spółka
Games Operators to producent i wydawca gier wideo. Od 2017 r. jednym z głównych akcjonariuszy spółki jest giełdowy PlayWay. Studio specjalizuje się w tworzeniu produkcji typu menedżer/symulator. Ważną częścią spółki jest studio Jutsu Games, założone przez Bartka Gajewskiego, które odpowiada za gry 911 i 112 Operator oraz Rustler. Games Operators współpracuje też z ponad 15 zespołami z całego świata realizującego inne gry. Spółka zadebiutowała na GPW w kwietniu 2020 r.
Spółka pracuje obecnie nad kilkoma grami, ale największe nadzieje wiąże z tytułem Infection Free Zone
– Naszym największym celem jest stworzenie gry, która przebije sukces 911 Operator. Liczymy, że tą grą będzie Infection Free Zone – powiedzieli przedstawiciele Games Operators.
– Rozważamy premierę Infection Free Zone w formule early access. Jeżeli zdecydujemy się wydać IFZ w formule wczesnego dostępu to premiera będzie miała miejsce w 3 kwartale 2023 – dodali.
Istotnym wydarzeniem marketingowym ma być obecność Infection Free Zone na festiwalu dem na Steam.
– Budżet produkcyjny IFZ w formule EA nie powinien znacząco przekroczyć 3 mln zł. Dotychczasowe działania marketingowe oparte głównie na niepłatnych formach promocji przynoszą bardzo dobre rezultaty i zamierzamy kontynuować tą strategie – dodali przedstawiciele studia.
Najbliższe premiery to Pandemic Train, Medic Pacific War. Obie gry według przedstawicieli spółki to istotne produkcje, zarówno pod względem budżetu jak i poziomu WL.
– Obie gry są na zaawansowanym etapie produkcji i będą gotowe do wydania odpowiednio w I i II kwartale 2023 – dodali przedstawiciele Games Operators.
Z pośród pozostałych tytułów produkowanych przez zespoły studia zarząd widzi także spory potencjał w YAFT (Yet Another Fantasy Rustler) oraz King of the Dwarves i Pandemic Train.
– Bardzo dobrze zapowiada się YAFT (Yet Another Fantasy Rustler), który w pierwszym miesiącu od publikacji karty zdobył ponad 25k dodań do WL. Na kanale IGN na Youtiube trailer ma ponad 900k wyświetleń. Bardzo dobrze zapowiada się również King of the Dwarves oraz Pandemic Train. Widzimy tutaj skuteczną cross promocję z Infection Free Zone – powiedzieli przedstawiciele spółki.