
Fot. spółka
Update 0.6 obejmuje udostępnienie graczom największej jak dotąd nowej zawartości oraz usprawnień inspirowanych opiniami odbiorców. Gracze mogą teraz odwiedzić Górską Fortecę – nową krainę zalaną lawą, zamieszkaną przez niebezpiecznych kultystów Hadesa i wzmocnione warianty przeciwników. Do gry trafiają także: regulowane poziomy trudności (łatwiejszy i trudniejszy wobec dotychczasowego domyślnego tryby), 10-minutowe tryby rozgrywki dla każdej lokacji, nowy Survivor – Phalanx, pająkowaty wojownik walczący z dystansu i zatruwający wrogów – oraz czterech nowych bossów i minibossów, w tym Talos i Agamemnon. Nowym celem lokacji jest też zamykanie wielkiego portalu, z którego wylewają się elitarni przeciwnicy.
Aktualizacja zawiera również szereg poprawek balansu, 29 nowych osiągnięć, system znaczników oraz wiele ulepszeń jakości rozgrywki. Wszystko to uzupełnia szereg wcześniej wprowadzonych funkcji, jak ogranicznik FPS, wyłączenie potrząsania ekranem czy celowanie kursorem, które powstały w odpowiedzi na sugestie graczy.
– Naszym celem jest dostarczenie graczom produktu możliwie najlepszego jakościowo w momencie pełnej premiery gry. Dlatego konsekwentnie rozwijamy Achilles: Survivor jeszcze w ramach wczesnego dostępu, jednocześnie słuchając głosu społeczności. Dzięki temu tytuł zyskuje zarówno nową zawartość, jak i oczekiwane funkcje, co pozwala zwiększać zaangażowanie użytkowników i budować silniejsze IP jeszcze przed komercyjnym debiutem – komentuje Paweł Waszak, prezes zarządu Dark Point Games.
Gra Achilles: Survivor zyskała także ostatnio pełne wsparcie językowe dla graczy z Japonii i Korei, co otwiera przed tytułem nowe rynki i kolejne możliwości skalowania projektu.
Dark Point Games to polskie studio założone w 2019 roku, tworzące niezależne gry klasy Premium Indie. Studio realizuje strategię self-publishingu, co daje pełną kontrolę nad procesem twórczym i dystrybucją. Wyróżnia ich unikatowa technologia, jak system współpracy AI GAIA (Group AI Action), która zapewnia dynamiczne interakcje postaci.