
Fot. materiały prasowe
Frostpunk 2 dostępny na wszystkich platformach
Konsolowa wersja „Frostpunk 2” zadebiutowała w drugiej połowie września, a spółka podkreśla, że dzięki temu może monetyzować tytuł na wszystkich platformach sprzętowych.
– Nie przewidujemy szczegółowego komentarza wokół premiery Frostpunk 2 na konsolach. Jesteśmy zadowoleni zarówno z odbioru graczy, jak i z ocen prasy branżowej. Obecność Frostpunka 2 pozwala nam monetyzować grę na wszystkich platformach sprzętowych i skupić się na rozwijaniu dodatków – mówi Grzegorz Miechowski, COO 11 bit studios.
Plan rozwoju dodatków
Podczas kwietniowej prezentacji strategii spółka zapowiedziała, że jeszcze w 2025 roku pojawi się pierwszy dodatek DLC wraz z bezpłatną aktualizacją. Na rok 2026 przewidziano kolejne dwa rozszerzenia, również z darmowymi aktualizacjami. W 2027 roku „Frostpunk 2” może stać się częścią nowego filaru biznesowego spółki pod nazwą platform game.
Kolejne projekty w produkcji
Pod koniec sierpnia prezes Przemysław Marszał informował, że spółka zbliża się do fazy produkcyjnej gry „Frostpunk 1886” i podtrzymuje plan wydania tytułu w 2027 roku.
11 bit studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne, obecny na rynku głównym GPW od 2015 roku. W portfolio spółki znajdują się takie tytuły jak „Anomaly”, „This War of Mine” czy „Frostpunk”. W ramach programu wydawniczego 11 bit publishing spółka wydała także gry „Moonlighter” i „Children of Morta”.