
(Fot. mat. prasowe/All In)
W planie wydawniczym All in! Games jest m.in. głośny Ghostrunner (One More Level), który zdobył zainteresowanie dzięki modnej w ostatnim czasie tematyce cyberpunka. Drugą ważną premierą będzie Paradise Lost (PolyAmorous). Oprócz tego w tym roku ukażą się jeszcze inspirowana twórczością Franza Kafki Metamorphosis (Ovid Works) czy tworzone we współpracy z legendą gier RPG Chrisem Avellone’em Alaloth – Champions of The Four Kingdoms (Gamera Interactive), a także mroczne science-fantasy Arboria.
– Liczba planowanych na ten rok premier sytuuje All in! Games jako jednego z najbardziej aktywnych graczy na rynku. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną graczom do gustu – powiedział Tomasz Majewski, CSO.
All In! Games jeszcze nie odniósł większego sukcesu wydawniczego. Studio wydało do tej pory 4 gry: Fort Triumph (wczesny dostęp, PC), Space Cows (PC oraz Nintendo Switch), Space Company Simulator (wczesny dostęp, PC) i Tools Up! (na PC-tach oraz konsolach Sony, Microsoftu i Nintendo). Fort Triumph, który zadebiutował w kwietniu 2018 r., w serwisie Steam uzbierał dotychczas 80 ocen, z czego 81 proc. jest pozytywnych. Gra Space Cows swoją premierę miała w wrześniu ubiegłego roku i na platformie Steam zebrała tylko 5 recenzji. Space Company Simulator ukazał się w październiku 2019 r. i jak do tej pory zebrał 80 recenzji, z czego 47 proc. jest pozytywnych.
Natomiast najnowsza gra All in! Games, czyli Tools Up! (ukazała się 3 grudnia 2019 r.) według danych spółki sprzedała się w liczbie 60 tys. egzemplarzy, co pozwoliło na zwrot nakładów na produkcję oraz marketing. Na platformie Steam gra zebrała 154 recenzje, z czego 74 proc. jest pozytywnych. W serwisie metarcitic średnia z tylko pięciu ocen dziennikarzy dla wersji na Play Station 4 wynosi 72/100, natomiast średnia z dwunastu ocen graczy to wynik 6.9/10. Wydawca nie przejmuje się jednak ocenami i szacuje, że sprzeda 400 tys. egzemplarzy do końca 2020 r. na wszystkich platformach i rynkach.
Spółka planuje też mocno zwiększyć zatrudnienie. Obecnie zatrudnia ponad 50 osób, a w najbliższym czasie zespół powiększy się o 29 nowych pracowników. Wydawca stawia na e-sport. W październiku ubiegłego roku All in! Games zostało sponsorem tytularnym e-sportowego zespołu Wisły Kraków.
All in! Games jeszcze w ubiegłym roku rozpoczęło proces połączenia z notowaną na rynku głównym GPW Setantą. Formalnie fuzja zakończyła się w styczniu 2020 r. Samo All in! Games powstało na początku 2019 roku z połączenia Alin Group Sp. z o.o. i Synerga.fund. Ta pierwsza specjalizowała się w inwestycjach, oszczędnościach oraz emeryturach. Dwa lata wcześniej Alin Group utworzył dział gier komputerowych, a dokładniej segment biznesowy skupiony wokół wydawnictwa. Jednym z udziałowców i współtwórcą All In! Games jest Piotr Żygadło, współtwórca notowanej na GPW spółki Artifex Mundi. Z kolei Synerga.fund zaczynał prowadząc szkoły tenisowe pod marką MW Tenis. W roku 2018 spółka zmieniła przedmiot działalności na technologię blockchain, by po roku znów zmienić strategię i zająć się wydawaniem gier.
Notowania Setanty są na fali wznoszącej. Na początku roku za jedną akcję spółki płacono 5,56 zł. Dziś za jeden walor spółki zapłacimy 9,62 zł, czyli o 73 proc. więcej.