
(Źródło: Spółka)
Poniesione przez Grupę koszty akwizycji nowych graczy w przedmiotowym okresie osiągnęły poziom 1 532 tys. zł.
– W ocenie zarządu spółki na wzrost przychodów w analizowanym okresie kluczowy wpływ miał wzrost przychodów w segmencie free-to-play o 2 164 tys. zł, z czego przychody z aplikacji ‚Unsolved’ wyniosły 1 908 tys. zł, a przychody z aplikacji ‚Bladebound’ wyniosły 288 tys. zł (wzrost o 131 tys. zł r/r). Wzrost przychodów z aplikacji ‚Unsolved’ jest wynikiem rozpoczęcia regularnych kampanii marketingowych mających na celu akwizycje nowych graczy – czytamy w komunikacie.
Jak wskazano, istotny wpływ na przychody grupy w miało również umocnienie złotego wobec dolara, przekładające się na spadek raportowanych w złotówkach przychodów Grupy o 8 proc.
Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r. Skonsolidowane przychody sięgnęły 25,73 mln zł w 2020 r.