PARTNER SERWISU
vnwnkhxy

Carbon Studio rozwija działalność o segment Quality Assurance pod nazwą brandu Quality Mine

Omawiane walory:

Carbon Studio w ramach dywersyfikacji biznesowej rozszerza działalność o segment Quality Assurance pod nazwą brandu Quality Mine. W tym celu spółka powołała specjalny dział QA, którego zadaniem jest realizacja specjalistycznych testów i oferowanie kompleksowej usługi testerskiej dla gier i aplikacji VR. Zespół składa się z doświadczonych i posiadających odpowiedni know-how testerów, w tym Karoliny Koszuty – członkini zarządu Carbon Studio SA, która od teraz odpowiada także za obszar Business Relations. 

carbon, studio, vr, gaming, akcje,

Carbon Studio rozwija działalność o segment Quality Assurance pod nazwą brandu Quality Mine

– Przez ostatnich kilka lat obserwujemy dynamiczny wzrost rynku VR, zarówno pod kątem rosnącej grupy odbiorców, jak i rozwoju technologicznego. Daje to wiele szans uczestnikom rynku, ale i powoduje spore wyzwanie dla tak ambitnych deweloperów, jakim jest Carbon Studio. By temu sprostać, postanowiliśmy rozwinąć naszą działalność o obszar testerski pod nazwą Quality Mine. W tym celu powołaliśmy wewnętrzny dział Quality Assurance, który zajmie się kontrolą jakości, testami optymalizacji gier oraz testami focusowymi. – mówi Błażej Szaflik, prezes zarządu Carbon Studio S.A. – Nasza oferta będzie realizowana w trybie work-for-hire, dostarczając indywidualnie dopasowywaną do potrzeb klientów usługę VR-QA. Mało która spółka growa z rodzimego rynku może pochwalić się takim działem wewnątrz swojej struktury. – dodaje. 

Quality Mine zajmuje się obszarem specjalistycznych testów i oferowania kompleksowej usługi Quality Assurance dla gier i aplikacji VR. Jej celem jest diagnozowanie błędów oraz sprawdzanie jakości rozwiązań z perspektywy odbiorcy końcowego.

– Jesteśmy zespołem, który przecierał szlaki na światowym rynku VR. Początki naszego doświadczenia z grami dedykowanymi technologii VR sięgają roku 2014. Wierzę, że zdobyty przez ten czas know-how pozwoli nam sprawnie rozwinąć nowe kompetencje testerskie i tym samym stworzy kompleksową obsługę naszych klientów. – mówi Karolina Koszuta, członkini zarządu Carbon Studio S.A. – By móc efektywnie działać w segmencie QA, utworzyliśmy specjalny zespół dedykowany temu obszarowi. Nasz kilkuosobowy team QA składa się z osób o wieloletnim doświadczeniu na rynku VR/AR. Ja odpowiadam za obszar Business Relations. – dodaje Karolina Koszuta.

➡ Wszystkie komunikaty spółek giełdowych z systemów EBI/ESPI w jednym miejscu ➡ Sprawdź!

Carbon Studio od dłuższego czasu z powodzeniem tworzy narzędzia i środowiska w silniku Unreal Engine 4 oraz Unreal Engine 5, dbając o komfort użytkowników aplikacji VR, XR. Niedawno spółka zakończyła kluczowy etap opracowywania jednej z autorskich technologii – Aurelius. System ma na celu zautomatyzowanie stałych procesów produkcyjnych użytych w projektach gamingowych Grupy. Implementacja technologii jednocześnie ma wpłynąć na intensyfikację powstawania bieżących i przyszłych produkcji Carbon Studio, co docelowo ma znaleźć odzwierciedlenie w wynikach finansowych Carbon Studio i jej spółki zależnej Iron VR.

Jedną z głównych ambicji notowanej na NewConnect firmy Carbon Studio jest rozwój autorskich gier na globalnym rynku VR. Już teraz firma działa na największych rynkach, takich jak: USA, Kanada, Wielka Brytania, Niemcy oraz Chiny. Flagowymi projektami spółki są: seria gier The Wizards oraz Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – pierwsza produkcja VR osadzona w popularnym uniwersum Warhammer: Age of Sigmar.

Aktualnie w Grupie powstają dwa nowe tytuły. Mowa o grze akcji Crimen z portfolio produkcyjnego Carbon Studio oraz Home Together z portfolio wydawniczego Carbon Studio (producentem jest Iron VR). Tytuły są dedykowane platformie Meta Quest 2. 

Z informacji rynkowych wynika, że w tym roku z wirtualnej rzeczywistości będzie korzystało 74 mln osób na świecie, a do 2027 r. liczba osób korzystających z technologii VR oraz AR ma przekroczyć 100 mln użytkowników.

Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Historyczny rok dla Carbon Studio

    Rok 2023 był najbardziej dynamicznym okresem w historii polskiego pioniera w obszarze VR-owych gier. Pomimo licznych wyzwań związanych z fuzją z Iron VR, grupa kapitałowa Carbon Studio zakończyła go rekordowym przychodem, który wyniósł 5,63 mln zł, a więc o ponad 20 proc. więcej niż przychód za 2022 r.

  • Carbon Studio za swój główny cel uważa dalszy rozwój uniwersum ‚The Wizards’

    Carbon Studio za swój główny cel z perspektywy nadchodzących gier uważa dalszy rozwój uniwersum "The Wizards" poprzez wsparcie istniejących tytułów, dodatki do nich i nowe platformy oraz nowe projekty związane z serią, poinformował ISBtech członek zarządu Aleksander Caban. Deweloper pracuje równolegle nad projektem VR osadzonym na Dzikim Zachodzie.

  • Carbon Studio: Plan przejścia na GPW jest aktualny, obecnie skupiamy się na działaniach związanych z połączeniem z Iron VR

    Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Aleksander Caban, członek zarządu Grupy Carbon Studio SA. Tematem spotkania było podsumowanie minionego roku oraz omówienie strategicznych celów oraz dalszych kierunków rozwoju.

  • Carbon Studio miało 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto w I kw. 2024 r.

    Grupa Carbon Studio zanotowała w I kwartale 2024 r. prawie 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto. Spółka kontynuuje wsparcie dla swoich gier oraz pracuje nad nowymi tytułami – najnowszy “Projekt EL”, ma być kolejnym krokiem w eksploracji innowacyjnych rozwiązań w VR. Carbon Studio mocniej angażuje się także w wykorzystanie technologii AI w branży gier wideo.

     

  • Carbon Studio przejmuje Iron VR i podtrzymuje plany przejścia na główny parkiet GPW

    Carbon Studio zakończył proces rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego związanego z połączeniem spółek. W kolejnym kroku Carbon Studio planuje rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji połączeniowych do obrotu na rynku NewConnect. Celem fuzji jest m.in. uproszczenie struktury grupy, zbudowanie jednego silnego brandu oraz zwiększenie wartości spółki, które jest kluczowe w procesie planowanego przeniesienia akcji Carbon Studio na główny parkiet GPW.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat