Grupa CCC miała 160,1 mln zł skonsolidowanej EBITDA (wobec 78,7 mln zł rok wcześniej) – w tym bez uwzględnienia MSSF16 wartość EBITDA wynosi 40,6 mln zł.
Skonsolidowane przychody w III kw. br. wyniosły 1.247,7 mln zł (wobec 987,2 mln zł w III kw. 2017 r.).
Łączna powierzchnia handlowa grupy na dzień 30 września 2018 wyniosła 683 tys. m2 (w tym 88 tys. m2 Vogele), a liczba sklepów 1.181 (w tym 205 Vogele).
Koszty prowadzenia sklepów na metr kwadratowy bez uwzględnienia KVAG oraz Shoe Express wyniosły w III kw. 2018 186 zł (w III kw. 2017 221 zł). >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom CCC
Spółka podała również wyniki kanału e-commerce, które wyglądały w raportowanym okresie następująco (obliczone według standardu MSSF 16):
Sprzedaż: 250 mln zł (+70 proc. r/r),
Zysk brutto na sprzedaży: 101 mln zł (+71 proc. r/r),
Zysk z działalności operacyjnej (EBIT): 26 mln zł (+39 proc. r/r),
EBITDA: 27 mln zł (19 mln zł w III kw. 2017),
Stan zapasów: 313 mln zł (+55 proc. r/r).
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.