
(Fot. spółka)
– Rozwój głównie w oparciu o HalfPrice (+400 sklepów), CCC (+400 sklepów) – czytamy w prezentacji.
Wcześniej spółka podała, prezentujące wstępne szacunkowe dane, że odnotowała 401 mln zł skonsolidowanego zysku EBITDA w II kw. roku obrotowego 2024 (maj-lipiec 2024) wobec 224 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wyniosła odpowiednio: 387 mln zł wobec 187 mln zł rok wcześniej. Przychody w II kw. r.obr. wyniosły 2 574 mln zł wobec 2 425 mln zł rok wcześniej, podano w komunikacie. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 249 mln zł w II kw. r.obr. wobec 79 mln zł straty rok wcześniej. Marża brutto ze sprzedaży wyniosła w II kw. 49,5 proc. wobec 45,5 proc. rok wcześniej.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,44 mld zł w roku obrotowym 2023 r. (luty 2023 – styczeń 2024).