
Fot. CI Games
– Po pierwszych tygodniach ilość sprzedanych preorderów jest zgodna z naszym bazowym scenariuszem. Widzimy natomiast duże pole do wzmocnienia trendu przez między innymi większą konwersję WL na preordery cyfrowe w okresie bliżej premiery. Mamy więcej do udowodnienia niż mocno ustabilizowane duże franczyzy i jesteśmy na to gotowi – komentuje Marek Tymiński, prezes CI Games.
CI Games zapowiada kolejne materiały promocyjne swojej największej produkcji.
– Przed nami kolejny, ważny beat w kampanii marketingowej gry. W ciągu kilku najbliższych tygodni zaprezentujemy znacznie dłuższe niż dotychczas video z gameplaya Lords of the Fallen, w którym przybliżymy dużo więcej szczegółów dotyczących gry – dodaje Tymiński.
Lords of the Fallen, poza główną grą, będzie oferować również zadania poboczne, polowanie na skarby oraz odblokowanie wielu zakończeń – tych twórcy przygotowali aż trzy.
– Szacujemy, że gracze z odpowiednim doświadczeniem w gatunku RPG soulslike będą potrzebować około 25 – 30 godzin aby przejść główną kampanię dla pojedynczego gracza. Natomiast kompletne ukończenie tytułu to zapewne więcej niż 60 godzin, gdyż oddamy w ręce graczy rozbudowany, bardzo ciekawy i zarazem unikalny świat, w tym między innymi 3 różne zakończenia i historie poboczne. W dniu premiery zaoferujemy również dopracowany tryb multiplayer. – komentuje Marek Tymiński.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu sWIG80.