
Fot. materiały prasowe Creepy Jar
– Przede wszystkim, świetne perspektywy rozbudowy uniwersum Green Hell po wyjątkowo udanym debiucie co-op i premiery na wszystkie kluczowe konsole. Wciąż rozmawiamy z potencjalnymi wydawcami i mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli powiedzieć coś więcej w tym temacie – powiedział ISBtech Kwiatek.
Wskazał, że tradycyjnie pierwsze dni, zwłaszcza jeśli gra ma wsparcie serwisu Steam, są najlepsze.
– Natomiast uważam, że gra wciąż ma bardzo wysoką pozycję w serwisie i cieszy się dużym zainteresowaniem graczy. Sprzedajemy w ciągu doby średnio tyle, co wcześniej w ciągu miesiąca. Po 12 dniach od premiery, wczoraj trafiliśmy znowu do TOP 10! Green Hell to typowy long-seller z płaską sprzedażą i okresowymi pikami przy promocjach czy nowej zawartości. W kolejnych tygodniach szykujemy promocję związaną z wprowadzeniem trybu ‚story’. Co ważne, procent zwrotów jest niższy niż w przypadku poprzednich odsłon Green Hell. Dodatkowo właściwie od premiery zyskujemy na ‚mocnym’ dolarze – ocenił prezes.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.