
Fot. Creepy Jar
Obniżenie prowizji Steama dla Green Hell oznacza większe zyski dla Creepy Jar. Pod koniec czerwca spółka informowała, że gra sprzedała się w liczbie 1 mln egzemplarzy. Przekroczenie 10 mln USD przychodów z gry oznacza, że Steam od kolejnych sprzedanych egzemplarzy będzie pobierał 25 proc. prowizji, a nie 30 proc. jak dotychczas. Kolejny próg obniżki prowizji to 50 mln USD przychodów ze sprzedaży. Wtedy prowizja Steama spada do 20 proc.
Tytuł od debiutu w Steam Early Access jest stale rozwijany o nowe treści, które niezmiennie cieszą się dużą aprobatą grającej społeczności. Z blisko 16 tys. recenzji, 85 proc. jest bardzo pozytywnych. Spółka planuje wydać grę na konsole Sony i Microsoft oraz Nintendo Switch a także na gogle VR, które rosną na znaczeniu dzięki głośnej premierze najnowszej produkcji od Valve.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.