Forever Entertainment chce wydać 3-4 gry wielkości Panzer Dragoon: Remake w 2021 r. [RELACJA Z CZATU]

Omawiane walory:

Gościem poniedziałkowego czatu inwestorskiego był prezes studia, które niedawno wydało nową odsłonę kultowej gry Panzer Dragoon. Zbigniew Dębicki podczas spotkania online na gorąco podsumował premierę najnowszej gry oraz przedstawił plany na kolejne kwartały.

Forever,Entertaiment,Zbigniew,Dębicki

Zbigniew Dębicki, prezes Forever Entertaiment.

Tematem numer jeden poniedziałkowego czatu inwestorskiego z prezesem Forever Entertainment była premiera Panzer Dragoon: Remake, czyli odświeżonej wersji niezwykle popularnego wśród graczy tytułu. Oryginał powstał w 1995 r. na konsolę Sega Saturn. Cała seria gier Panzer Dragoon była wielokrotnie wznawiana i wydawana na wielu platformach. Pod koniec marca Forever Entertainment wypuściło na rynek swoją wersję na konsole Nintendo.

Premiera Panzer Dragoon: Remake miała miejsce 26 marca, czyli na 6 dni przed końcem I kwartału, co oznacza, że część dotychczasowej sprzedaży pojawi się w najbliższym sprawozdaniu finansowym Forever Entertainment. Prezes Zbigniew Dębicki podczas czatu w StockWatch.pl przyznał, że koszty gry zwróciły się jeszcze przed debiutem, a sama premiera szczególnie dobrze wypadła w Japonii.

– Mogę tylko napisać, że sprzedaż w Japonii szybko przegoniła sprzedaż w EU. (…) Myślę, że pozytywny wpływ Smoka będzie widoczny przez wiele kolejnych kwartałów – powiedział na czacie inwestorskim w StockWatch.pl Zbigniew Dębicki, prezes Forever Entertainment.

>> Zapis całego czatu inwestorskiego z prezesem Forever Entertainment znajdziesz tutaj

Oprócz wersji cyfrowej Forever Entertainment wydał aż dwie wersje pudełkowe. Według deklaracji prezesa, obie sprzedają się bardzo dobrze.

– Sytuacja jest bardzo ciekawa, bo sprzedaż obu wersji idzie „łeb w łeb”, a nie jest to typowe zachowanie – co tylko świadczy o zainteresowaniu pudełkowym wydaniem Panzer Dragoon: Remake – zaznaczył Zbigniew Dębicki.

Póki co Panzer Dragoon: Remake ukazał się wyłącznie na konsole Nintendo. W przyszłości gra trafi także na PC, PlayStation 5, Xboksa Series X i Google Stadię. Terminy premier na poszczególne konsole pozostają jednak owiane tajemnicą.

– Na ten moment data premiery jak i platform, na której Panzer Dragoon II Zwei: Remake zadebiutuje, to poufna informacja. Na pewno będziemy o tym fakcie informować w formie raportu bieżącego. Wiem, że utrzymywanie terminów wszystkich dużych premier pod płaszczem „tajemniczości” może być dla Państwa uciążliwe, ale myślę, że przykład premiery Panzer Dragoon: Remake na Nintendo Switch pokazuje, że naprawdę lepiej czasem poczekać do ostatniej chwili – powiedział Forever Entertainment.

Forever Entertainment pracuje też nad pozyskaniem praw do kolejnych ciekawych remakeów.

– Tak, od dłuższego czasu prowadzimy rozmowy mające na celu pozyskanie kolejnych licencji. Ostatnio nasze rozmowy znacznie przyspieszyły. Premiera Smoka może mieć coś z tym wspólnego – podkreślił Dębicki.

>> Słaba zima, śniegu nie ma – omówienie sprawozdania finansowego Forever Entertainment po IV kw. 2019 r.

Jeszcze w tym kwartale Forever Entertainment chce wydać Green Hell na Nintendo Switch. Plany na przyszły rok zakładają 3-4 duże gry. To ambitny cel, ale jak zapewnia prezes spółki, na ten moment „cel jest bardzo osiągalny”. Aktualnie studio pracuje nad trzema remake’ami na bazie IP pozyskanych od SEGI – Panzer Dragoon II ZWEI: Remake, The House of The Dead: Remake i The House of The Dead 2: Remake.

– Przede wszystkim nasz cel na 2021 rok, to wydanie 3-4 gier wielkości Panzer Dragoon: Remake i to przy zachowaniu dotychczasowej dyscypliny kosztowej. Dzisiaj PD:R jest bardzo istotnym tytułem pod względem sprzedaży, a w 2021 roku chcemy, aby takich tytułów było już kilka. Tak jak w roku 2018 i 2019 zaczęliśmy masowo wydawać gry innych developerów na Nintendo Switch, tak w roku 2021 chcemy dodatkowo wydawać „masowo” remaki o ponadprzeciętnym potencjale sprzedażowym – powiedział na czacie inwestorskim w StockWatch.pl Zbigniew Dębicki, prezes Forever Entertainment.

W poniedziałek na zamknięciu sesji za jeden walor Forever Entertainment płacono 6,91 zł. Obecna kapitalizacja spółki wynosi 188 mln zł.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT foreveren, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR