Forever Entertainment wprowadził do sprzedaży grę Panzer Dragoon: Remake

Omawiane walory:

Forever Entertainment zaprezentował dziś grę "Panzer Dragoon: Remake" na Nintendo Direct i jednocześnie wprowadził do sprzedaży w trybie "Shadow Drop". Kurs akcji studia rośnie o blisko 13 proc.

Fot. twitter/Forever Entertainment

– Zarząd Forever Entertainment informuje, iż w dniu dzisiejszym o godzinie 15:00 czasu CET gra Panzer Dragoon: Remake została zaprezentowana na Nintendo Direct i jednocześnie wprowadzona do sprzedaży w trybie ‚Shadow Drop’. Tryb wprowadzenia do sprzedaży jako ‚Shadow Drop’ polega na trzymaniu w tajemnicy terminu wydania gry do ostatniej minuty przed ogłoszeniem, dzięki czemu uzyskuje się efekt zaskoczenia graczy, który zostaje dodatkowo zintensyfikowany prezentacją gry na ważnym medialnym wydarzeniu – czytamy w komunikacie.

W opinii zarządu, marcowe Nintendo Direct jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży growej w tym roku.

– Fakt pokazania ‚Panzer Dragoon: Remake’ na aż dwóch Nintendo Direct (E3 2019 i dzisiejsze wydarzenie), jest wielkim wyróżnieniem dla gry, jak i dla emitenta. Przystępując do tego wydarzenia, emitent musiał zgodzić się na utrzymanie informacji o nim w tajemnicy, do dnia, w którym ono nastąpiło – czytamy dalej.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Gra jest aktualnie dostępna w Europie, Australii, Nowej Zelandii, USA, Kanadzie, Meksyku, a także po raz pierwszy w krajach Ameryki Południowej. Natomiast 2 kwietnia 2020 gra zadebiutuje na Nintendo Switch w Japonii. Cena gry to 24,99 euro/24,99 USD lub równowartość w lokalnej walucie.

Ponadto spółka poinformowała, że 27 marca 2020 r. planowane jest rozpoczęcie przedsprzedaży gry w wersji pudełkowej na platformę Nintendo Switch przez Limited Run Games.

– W opinii zarządu, sprzedaż gry ‚Panzer Dragoon: Remake’ na platformie Nintendo Switch (zarówno cyfrowo, jak i fizycznie) będzie mieć istotny wpływ na wynik spółki w roku 2020, jak i w kolejnych latach – czytamy także.

Forever Entertainment to notowany na NewConnect producent i wydawca gier komputerowych.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT foreveren, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Gamingowy kwiecień w StockWatch.pl. Zapraszamy na czaty inwestorskie

    Zostań w domu i weź udział czatach inwestorskich. W kwietniu StockWatch.pl zorganizuje kilkanaście spotkań online z przedstawicielami spółek gamingowych, startupami i nie tylko. Już teraz zapraszamy na czaty z takimi spółkami jak CD Projekt, PlayWay, BoomBit czy Starward Industries. Kolejne terminy i spółki już wkrótce!

  • 5 najważniejszych premier giełdowych producentów gier w 2019 r.

    Przed nami najgorętszy okres premier na rynku gier. Jeszcze w tym roku giełdowe studia wydadzą ok. 30 tytułów. StockWatch.pl sprawdził, wobec których gier eksperci i inwestorzy mają największe oczekiwania. 

  • 7 spółek z GPW otrzyma blisko 30 mln zł dofinansowania z programu GameINN

    Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu sektorowego GameINN wybrało 27 projektów do dofinansowania na łączną kwotę 104,65 mln zł. Na dotację załapało się 7 spółek notowanych na GPW.

  • 14 najciekawszych polskich akcentów na targach gamescom

    Na największych targach gier w Europie zobaczymy ponad 40 oficjalnych stoisk z polskimi grami. Dziesiątki kolejnych firm do Kolonii jedzie na zakulisowe spotkania biznesowe. Wśród nich spora grupa spółek związanych z GPW. StockWatch.pl przygotował zestawienie 14 najciekawszych polskich akcentów na tegorocznym gamescomie.

  • Forever Entertainment miał 3,52 mln zł zysku netto

    Forever Entertainment odnotował 3,52 mln zł zysku netto (uwzględniającego zdarzenie jednorazowe) w II kw. 2019 r. wobec 0,71 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk netto skorygowany o wydarzenie jednorazowe w II kw. 2019 r. wyniósł 1,32 mln zł.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR