
Gaming Factory przedstawił politykę dywidendową
– Przy rekomendacji podziału zysku wypracowanego przez spółkę i ustalaniu wartości dywidendy zarząd uwzględniał będzie w szczególności następujące istotne czynniki:
– osiągnięty przez spółkę w danym roku obrotowym poziom zysku netto;
– potrzeby inwestycyjne – w tym inwestycje w tworzenie nowych zespołów deweloperskich, pozyskiwanie praw do produkcji i szacowane koszty realizacji nowych projektów;
– poziom planowanych wpływów ze sprzedaży gier w bieżącym roku obrotowym;
– poziom planowanych potencjalnych inwestycji i kosztów tworzenia gier w bieżącym roku obrotowym;
– oraz, jeśli dotyczy, równowartość kwoty nieodpisanych kosztów prac rozwojowych, chyba że kwota kapitałów rezerwowych i zapasowych dostępnych do podziału i zysków z lat ubiegłych będzie co najmniej równa kwocie kosztów nieodpisanych – czytamy w komunikacie.
Spółka podała także, że polityka dywidendowa znajdzie zastosowanie począwszy od zysku netto za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2020 r.
– Ostateczną decyzję o wielkości wypłacanej dywidendy będzie podejmowało zwyczajne walne zgromadzenie Gaming Factory – podsumowano w materiale.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20 produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od lipca 2020 r.