Równocześnie z usługą wpłat BLIK-iem startuje również nowa wersja aplikacji Getin Mobile (2.21) na urządzenia z systemem Android i iOS, która zawiera szereg zmian i optymalizacji związanych z płatnościami BLIK.
– Regularnie aktualizujemy naszą aplikację, aby dostarczać klientom wygodne rozwiązania w sposób prosty i przejrzysty. Zależy nam, żeby każda funkcja była jak najbardziej intuicyjna. Widzimy, że coraz większa grupa klientów do codziennego bankowania wykorzystuje przede wszystkim aplikację mobilną. Dlatego poza optymalizacją działania usługi BLIK, nowa aplikacja uzupełniona została o możliwość zarządzania i aktualizacji danych klienta – powiedziała dyrektor departamentu usług cyfrowych i aplikacji mobilnych Marta Dałkiewicz.
Aplikacja Getin Mobile dostępna jest na urządzenia z systemem Android od wersji 4.4 oraz iOS od wersji 9.3.
Getin Noble Bank przygotował również promocję „Darmowe Wpłaty BLIK”, dzięki której do 31 grudnia br. klienci będą mogli korzystać z darmowych wpłat w około 4 tys. urządzeń Planet Cash i Euronet na terenie całego kraju. Po zakończeniu promocji, wpłaty BLIK w urządzeniach znajdujących się poza oddziałami banku zostaną obciążone prowizją w wysokości 0,6 proc. wpłacanej kwoty (min. 1 zł).
Getin Noble Bank powstał w wyniku połączenia Getin Banku i Noble Banku w 2010 roku. Jest kontrolowany przez Leszka Czarneckiego i notowany na GPW.