– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za lipiec 2018 wyniosły ponad 310,3 mln zł (w tym 2,1 mln zł – eobuwie.pl i 45,4 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 23 proc., narastająco za okres styczeń – lipiec wyniosły około 1.877,8 mln zł (w tym 11,6 mln zł – eobuwie.pl i 65,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 7 proc. w stosunku do roku 2017 – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za lipiec 2018 wyniosły 88 mln zł (w tym 2,8 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 104 proc., narastająco za okres styczeń-lipiec wyniosły 488,3 mln zł (w tym 3,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 61 proc. w stosunku do roku 2017.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.