
Huuuge Inc. złożył prospekt w Komisji Nadzoru Finansowego w związku z rozważaną pierwszą ofertą publiczną
Przychody z flagowych gier osiągnęły w pierwszym kwartale poziom 74,1 mln USD (spadek o 11 proc. rdr). Spadek wynikał z niższych wydatków na pozyskiwanie nowych użytkowników w drugim półroczu 2021 (w porównywaniu z drugim półroczem 2020) oraz efektu wysokiej bazy w pierwszym kwartale 2021 r.
Przychody z Traffic Puzzle wyniosły 8,6 mln USD w pierwszym kwartale 2022 r., co oznacza wzrost o 11% rdr. W ujęciu kwartał do kwartału przychody te spadły ze względu na niższe wydatki na pozyskiwanie nowych użytkowników związane z sezonowo wysokimi kosztami eCPI (w 4 kwartale 2021 r.) oraz przesunięciem w czasie (w 1 kwartale 2022 r.) dalszego skalowania gry do momentu pełnego wprowadzenia nowych funkcjonalności. Dodatkowo, w pierwszym kwartale 2022 r. widoczny był sezonowy spadek eCPM wobec czwartego kwartału 2021, co wpłynęło na przychody z reklam w grze – Traffic Puzzle jest monetyzowany w istotnym stopniu właśnie w ten sposób. Huuuge rozważa rozwinięcie Traffic Puzzle w grę wieloproduktową.
Jeśli chodzi o działalność wydawniczą, w pierwszym kwartale Huuuge dodał do swojego portfela grę Time Master, hybrydową produkcję z gatunku social casino. Time Master ma już swoją społeczność graczy na całym świecie i stoi za nim utalentowany i doświadczony zespół deweloperów. Spółka kontynuuje rozwój działalności wydawniczej.
* wszystkie dane liczbowe (w mln USD) odnoszą się do płatności (przychodów bez uwzględnienia wpływu rozpoznawania przychodów w czasie)
Huuuge jest globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier online przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w lutym 2021 r.