
Fot. spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 22,43 mln USD wobec 18,14 mln USD zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 24,73 mln USD wobec 20,59 mln USD zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 62,39 mln USD wobec 66,98 mln USD rok wcześniej.
– Dobre wyniki pierwszego kwartału są dowodem skutecznej realizacji naszych planów oraz przyjętej przez nas strategii. Naszym priorytetem pozostaje długoterminowa rentowność naszego biznesu oraz umacnianie pozycji naszych flagowych gier na rynku typu social casino, poprzez pracę nad poprawą zaangażowania graczy oraz dynamicznym rozwojem kanału DTC – powiedział prezes Wojciech Wronowski, cytowany w komunikacie.
– Przychody zgodne z oczekiwaniami. Nieco wyższe koszty, szczególnie po stronie sprzedaży i marketingu oraz w segmencie B+R spowodowały, że zysk operacyjny oraz EBITDA minimalnie poniżej naszej prognozy (-4/-3 proc.). Różnice nominalne byłyjednak na tyle niewielkie, że wyższe saldo finansowe i niższa stopa podatkowa ograniczyły odchylenie netto do tylko 1 proc. – skomentował Mateusz Chrzanowski, analityk Noble Securities.
Spółka podała, że liczba dziennych aktywnych użytkowników (DAU) wzrosła o 4,4 proc. w I kw. br. w ujęciu kwartalnym, podczas gdy średni przychód na płacącego użytkownika (ARPPU) zwiększył się o 2,6 proc. kw/kw i o 2,4 proc. r/r. Liczba dziennych płacących użytkowników (DPU) nie zmieniła się względem IV kw. 2024 roku.
Kanał DTC osiągnął rekordowy poziom – 20 proc. udziału w przychodach w pierwszym kwartale oraz rekordowe, 21,5 proc. w kwietniu 2025 roku. To zasługa dotychczasowych inwestycji Huuuge w ten kanał sprzedaży. Dzięki ostatnim zmianom w polityce Apple, link do DTC jest dostępny w „Huuuge Casino” oraz „Billionaire Casino” na iOS w USA. Spółka liczy na dalszy rozwój tego kanału i widzi w nim jeden z kluczowych elementów swojej długoterminowej strategii.
Spółka podkreśliła też, że drugi kwartał z rzędu Huuuge odnotował poziom skorygowanej marży EBITDA powyżej 40 proc. Wydatki na sprzedaż i marketing spadły o 26,5 proc. r/r. To głównej mierze efekt optymalizacji budżetów na pozyskiwanie nowych użytkowników (UA). Dyscyplina kosztowa pozostanie dla Huuuge priorytetem, jednak spółka nie wyklucza selektywnego zwiększania nakładów marketingowych, jeśli trendy wzrostowe kluczowych wskaźników operacyjnych utrzymają się w kolejnych kwartałach.
– Wysokie przepływy pieniężne, stabilne przychody oraz mocna pozycja bilansowa zapewniają Huuuge solidne fundamenty finansowe. Spółka zamierza konsekwentnie realizować swoją strategię, skupiając się na dalszym rozwoju kluczowego segmentu gier społecznościowych typu social casino. Równolegle Huuuge prowadzi intensywne prace nad możliwością wejścia na nowe rynki oraz rozważa transakcje M&A, wybierając tylko te strategicznie dopasowane do biznesu spółki oraz o wysokim potencjale wzrostu – czytamy dalej w materiale.
W ujęciu jednostkowym strata netto wyniosła 0,23 mln USD w I kw. 2025 r. wobec 0,5 mln USD zysku rok wcześniej.
Huuuge jest globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier online przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w lutym 2021 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 250,8 mln USD w 2024 r.