
Fot. Pexels
– Huuuge nieprzerwanie inwestuje w budowę i wydawanie nowych produkcji. Chcemy optymalizacji i budowania trwałości naszych gier, które mają funkcjonować na rynku przez następne 10 lat – powiedział Bellamy podczas videokonferencji.
W planach wydawniczych spółki nie jest tylko produkowanie gier. Huuuge aktywnie poszukuje nowych inwestycji, aby rozszerzyć swoje portfolio. Dlatego prowadzone są liczne badania rynkowe, aby wychwytywać tytuły z największym potencjałem.
– W 2022 roku prowadzimy testy 40 nowych gier, w 2021 roku takich testów prowadziliśmy 19. Wówczas, aby nowy tytuł wszedł do naszego systemu, potrzebne było od 10 do 12 tygodni. Teraz potrzebujemy na to od 6 do 8 tygodni. Sądzimy, że pod koniec roku czas zintegrowania danego tytułu z naszym systemem zostanie skrócony do 2 tygodni. Mamy nadzieję, że przełoży się to na znaczący postęp we wprowadzaniu nowych gier na rynek – stwierdził Bellamy.
Gra „Traffic Puzzle” stanowi główne źródło dochodów dla Huuuge i wygenerowała w I kw. 2022 r. przychody na poziomie 8,6 mln USD, tj. 13 proc. więcej r/r. W tym okresie liczba unikalnych użytkowników tej gry wyniosła ponad 205 tys., a w kwietniu odnotowano rekordową liczbę ponad 240 tys. aktywnych graczy. Firma rozpoczęła prace nad przekształceniem gry „Traffic Puzzle” w tytuł wieloproduktowy, stosując strategię przyjętą przy budowie gry „Billionaire Casino”. W I kw. 2022 r. portfolio gier typu free-to-play Huuuge wzbogaciło się o hybrydową grę kasynową „Time Master”.
Huuuge jest globalnym producentem gier typu free-to-play i wydawcą gier online przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w lutym 2021 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 373,74 mln USD w 2021 r.