– Konwertujemy nasze tytuły na Switcha, ze względu na wciąż rosnące zapotrzebowanie na gry dedykowane najnowszej konsoli Nintendo i związany z tym potencjał zwrotu z inwestycji. Jednocześnie proces przygotowania gier do certyfikacji nie wiąże się ze znaczącymi kosztami dla spółki i nie stanowi obciążenia dla zespołu produkcyjnego, który obecnie koncentruje się przede wszystkim na pracach wokół nowej gry pod roboczym tytułem ‚Blind’n’Bluff’ – powiedział prezes Michał Mielcarek, cytowany w komunikacie.
„Red Game Without a Great Name” oraz „Green Game: TimeSwapper” weszły do sprzedaży w 2015 oraz w 2016 roku. Dotychczas obie gry były dostępne na urządzenia mobilne z systemem iOS, komputery PC, Mac, Linux oraz konsole PS Vita, a w lipcu br. debiutowały w sklepie GooglePlay. W sierpniu iFun4all poinformował o rozpoczęciu procesu przygotowań „Reda” i „Greena” na najnowszą konsolę Nintendo Switch.
Krakowska spółka zapowiedziała, że do końca roku wprowadzi na hybrydową japońską konsolę jeszcze dwie produkcje – „Paper Wars: Cannon Fodder Devastated” oraz „Serial Cleaner”.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących „Real World-Data” – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.