Zysk operacyjny iFun4all wyniósł 0,5 mln zł wobec 0,09 mln zł straty rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,03 mln zł w IV kw. 2018 r. wobec 0,32 mln zł rok wcześniej.
W całym 2018 r. spółka miała 0,95 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 0,33 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 3 mln zł w porównaniu z 1,32 mln zł rok wcześniej.
– Wyniki to oczywiście efekt naszej umowy z Microsoftem. Z optymizmem patrzymy również na 2019 r. biorąc pod uwagę nasze już znane portfolio na bieżący rok, jak i potencjalne kilka niespodzianek, które szykujemy. O szczegółach będziemy informować zapewne jeszcze w pierwszym kwartale – skomentował prezes Michał Mielcarek.
W 2019 r. iFun4All oficjalnie szykuje przynajmniej 2 premiery, cyfrowe „Ritual” oraz planszową wersję „Halls of Horror”, zapowiedziano w materiale.
– W kolejce czeka również „Far Peak”, którego daty premiery jeszcze nie znamy. Dotychczas wydane gry spółki, tj. „Serial Cleaner”, „Red Game Without a Great Name” oraz „Green Game: Time Swapper” pozostają w ciągłej dystrybucji na dotychczasowych platformach, w tym na Nintendo Switch – czytamy dalej.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących „Real World-Data” – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.