Zysk operacyjny wyniósł 53,84 mln zł wobec 38,58 mln zł zysku wypracowanego w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2016 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 99,34 mln zł w pierwszym kwartale 2017 r., rok wcześniej było to 87 mln zł.>> Pełen raport CD Projekt za I kwartał 2017 r. znajdziesz tutaj >>>>
– W 2017 roku studio CD Projekt Red kontynuowało produkcję gry Cyberpunk 2077 oraz ‚Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana’, prowadząc jednocześnie aktywne wsparcie marketingowe dla Gwinta. […] W odniesieniu do rozwoju funkcjonalnego serwisu i jego warstwy technologicznej, istotnym wydarzeniem w segmencie GOG.com w pierwszym kwartale 2017 roku było wprowadzenie największej do tej pory aktualizacji klienta GOG Galaxy. Omawiany kwartał przyniósł również sporo nowości w ramach działalności wydawniczej na platformie, zarówno jeśli chodzi o nowe tytuły, jak i klasyki. Na dzień publikacji niniejszego sprawozdania gracze mogą już wybierać spośród blisko 2 000 tytułów dostępnych na GOG.com. Od strony wysokości przychodów najważniejszym produktem segmentu GOG.com w okresie pierwszych 3 miesięcy bieżącego roku był ‚Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana’. Przychody GOG.com uzyskane dzięki sprzedaży w ramach Gwinta odpowiadały za istotną część wzrostu przychodów pierwszego kwartału 2017 roku w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego – czytamy w raporcie.>> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom CD Projekt
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2017 r. wyniósł 43,61 mln zł wobec 32,8 mln zł zysku rok wcześniej.
W czwartek na otwarciu sesji kurs akcji CD Projektu wzrósł o 5,6 proc. i wynosi 75,5. Od początku roku walory producenta Wiedźmina przyniosły już niemal 44 proc. zysku, w skali roku natomiast niemal 180 proc.