
(Fot. Pexels)
– Ramówki naszych kanałów chcielibyśmy wzmocnić również własnymi filmami. W 2019 roku podjęliśmy decyzję o powrocie na rynek koprodukcji filmowej. Doświadczenia największych światowych graczy pokazują, że własny kontent może budować istotną przewagę konkurencyjną. Niestety, z uwagi na światową pandemię koronawirusa, musieliśmy zamrozić kilka projektów filmowych do czasu, aż biznesowa przyszłość stanie się bardziej klarowna – powiedział ISBtech Kisielewski.
– Gdyby nie koronawirus, zdjęcia do naszego pierwszego „dużego” filmu właśnie by się rozpoczynały. Ponadto planujemy uruchomić własną platformę VOD, która będzie ściśle powiązaną z tematyką kanału Kino Polska i, tak samo jak ten kanał, opierała się na sentymencie do polskich filmów. Widzimy niezmiennie duże zainteresowanie polskimi filmami, do czego jako firma istotnie się przyczyniliśmy – dodał prezes.
Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.