
(Fot. mat. prasowe/Uragun)
Podczas Steam Next Fest – specjalnego wydarzenia skierowanego do miłośników gier wideo – Kool2Play zaprezentował swoją przepełnioną akcją futurystyczną produkcję z gatunku top-down shooter. Wzbudziła ona zainteresowanie graczy, a twórcy zebrali nie tylko dużo pozytywnego odzewu, ale też cenne wskazówki dotyczące oczekiwań budującej się wokół tytułu społeczności.
– Ideą wczesnego dostępu jest wsłuchanie się w opinię graczy i podążanie za nią w ciągu dalszego rozwoju gry. Steam Next Fest to był pierwszy raz kiedy udostępniliśmy demo gry szerokiemu gronu odbiorców. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii, ale też wartościowych sugestiii. Opinia naszych odbiorców jest dla nas ogromnie ważna, stąd nasza decyzja żeby ten minimalnie dłuższy czas wykorzystać na ostatnie szlify jeszcze przed premierą Early Access. Do tego modelu dopasowaliśmy również naszą strategię marketingową. Wraz udostępnieniem Uraguna, nie tylko graczom, ale też mediom i twórcom internetowych ruszamy z ciągłą kampanią promocyjną – tłumaczy decyzję Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play.
Przy okazji Kool2Play przedstawił detale dotyczące zawartości gry w Early Access. Na graczy czeka m.in. 25 misji toczących się w 3 zróżnicowanych lokacjach, ponad 10 typów przeciwników, walka z bossem i 3 mini bossami, których będziemy mogli pokonać 5 różnymi broniami (każda z dodatkowymi modyfikacjami) oraz 4 atakami specjalnymi.
– Premiera w Early Access to dopiero początek. Uragun to projekt długofalowy. Gra będzie rozwijana m.in. o kolejne misje, miejscówki, będziemy dodawać kolejnych przeciwników, bronie, ataki i nie tylko. Zespół developerski ma mnóstwo pomysłów rozpisanych na kolejne update’y gry, ale szczegółową roadmapę przedstawimy wysłuchawszy opinii graczy po premierze wczesnego dostępu, bo ich zdanie i oczekiwania są najważniejsze. Wraz z udostępnieniem kolejnych rozszerzeń planujemy szeroko zakrojone działania marketingowe – kontynuuje Marcin Marzęcki.
Kool2Play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.