Grupa CCC ma za sobą kolejny dobry miesiąc pod względem sprzedaży. W listopadzie przychody wzrosły o 62,3 proc. do poziomu 180,6 mln zł. Tym samym wartość sprzedaży w okresie styczeń–listopad wyniosła 1.466,2 mln zł i była wyższa od osiągniętej w analogicznym okresie 2012 roku o 22,4 proc. Podobne tendencje widoczne są w przychodach spółki ze sprzedaży detalicznej. Tu zwyżka sięga odpowiednio 63,7 proc. oraz 22,5 proc.
W październiku skonsolidowane przychody CCC wyniosły 225,6 mln zł i były o 10 proc. wyższe r/r. Tym samym był to dla obuwniczej grupy najlepszy miesiąc pod względem obrotów. Natomiast we wrześniu za sprawą chłodnego miesiąca, wartość sprzedaży wzrosła aż o 51 proc. r/r.
>> Analityk StockWatch.pl przyjrzał się dokładnie aktualnej sytuacji fundamentalnej CCC po wynikach za ostatni kwartał. >> Zobacz analizę najnowszego raportu kwartalnego grupy CCC.
Spółka przy okazji prezentacji wyników za III kwartał zapowiedziała, że w IV kwartale rentowność netto CCC wyniesie kilkanaście procent, a w całym 2013 roku 8-10 proc. Tegoroczne przychody mają zdecydowanie przekroczyć 1,6 mld zł. Po trzech kwartałach na koncie spółki jest 56,3 mln zł zysku netto i 1,06 mld zł przychodów. W lutym przyszłego roku zamierza przedstawić zmodyfikowaną strategię, która będzie uwzględniała plany rozwoju na rynkach zachodnich. W tym roku producent obuwia uruchomił cztery sklepy w Austrii, dwa w Słowenii, po jednym w Turcji i w Chorwacji. Najnowsze zagraniczne otwarcie miało miejsce w Niemczech.
Wysoka dynamika sprzedaży za listopad wystarczyła tylko do złagodzenia poniedziałkowych spadków na kursie akcji CCC. W tym roku notowania spółki mają za sobą mocne wybicie, ale w ostatnich tygodniach uszła z nich para. Znamienne są także rozbieżne rekomendacje. Niedawno analitycy Espirito Santo Investment Bank wydali zalecenie kupuj z ceną 146 zł, a Erste ścięło rekomendację do redukuj z wyceną docelową 115 zł za walor.>> Sprawdź walor od strony technicznej w serwisie ATTrader.pl