
Ten Square Games miał szacunkowo 137,2 mln zł przychodów w IV kw. 2022 r.
Spółka zaznaczyła, że przychody nie uwzględniają przychodów odroczonych w czasie. W szacunkowej kwocie płatności 85,7 mln zł odnosi się do płatności wygenerowanych przez grę „Fishing Clash” (wyłączając przychody licencyjne z Chin), co stanowi ok. 62,5 proc. skonsolidowanych przychodów. Kolejne 32,4 mln zł (23,6 proc.) odnosi się do płatności w grze „Hunting Clash”.
Studio dodało, że w październiku płatności wyniosły 47,7 mln zł (w tym Fishing Clash bez przychodu licencyjnego z Chin – 30,1 mln zł, a Hunting Clash – 11,4 mln zł), w listopadzie 45 mln zł (w tym Fishing Clash bez przychodu licencyjnego z Chin – 28,7 mln zł, a Hunting Clash – 10,1 mln zł), a w grudniu 44,5 mln zł (w tym Fishing Clash bez przychodu licencyjnego z Chin – 27 mln zł, a Hunting Clash – 10,9 mln zł).
Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. Posiada studia we Wrocławiu, Warszawie, Berlinie i Bukareszcie, a także studio zależne Rortos w Weronie. Ma również pakiet mniejszościowy w krakowskim studio Gamesture. W portfolio grupy znajdują się m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także „Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.