
(Fot. spółka)
Zysk operacyjny wyniósł 81,92 mln zł wobec 70,78 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 130,87 mln zł w r.obr. 2019/2020 wobec 109,3 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w r.obr. 2019/2020 wyniósł 75,83 mln zł wobec 56,98 mln zł zysku rok wcześniej.
– Wybuch pandemii zmienił w 2020 r. nasze życie i priorytety. Martwiliśmy się i nadal martwimy o zdrowie naszych bliskich, stan gospodarki, sytuację naszych partnerów biznesowych. Na szczęście nie musimy się niepokoić o nasz własny biznes – o czym świadczą również wyniki finansowe, które przedstawiamy. Wydaje się, że pandemia przyśpieszyła proces, który polega na przenoszeniu się wielu biznesów do internetu i zwiększeniu wagi komunikacji online z klientem. Nasze rozwiązania są coraz bardziej potrzebne firmom, które działają w zmieniającej się rzeczywistości – napisał w liście do akcjonariuszy prezes Livechat Mariusz Ciepły.
Wśród najważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy znajduje się przekroczenie liczby tysiąca płacących klientów rozwiązania ChatBot. Na początku czerwca spółka poinformowała, że liczba klientów jej flagowego rozwiązania LiveChat przekroczyła 30 tysięcy.
LiveChat Software jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.