– LiveChat wspiera już blisko 22 tys. firm, a my pracujemy nad tym, żeby stale rozwijać i ulepszać to rozwiązanie. Dzięki temu utrzymujemy pozycję jednego z liderów globalnego rynku – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
Z rozwiązania LiveChat spółki korzystają klienci z ok. 150 krajów. Wśród nich są m.in.: Sony Mobile, Stripe, Hulu, BenQ, Orange, Adobe, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Tottenham Hotspur, Vancouver Canucks).
W I kwartale roku finansowego 2017/18 (który zaczął się 1 kwietnia) spółka zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 30 proc. do 21,59 mln zł. Zysk netto grupy wyniósł 11,07 mln zł i był o 21 proc. wyższy niż przed rokiem. Zysk operacyjny w okresie kwiecień-czerwiec wzrósł o 22 proc. do 13,74 mln zł, a wynik EBITDA o 23 proc. do 14,29 mln zł. Rentowność EBITDA wyniosła w I kwartale 66 proc., rentowność operacyjna 64 proc., a rentowność netto 51 proc.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.