
(Fot. Spółka)
– W analogicznym okresie poprzedniego roku (październik – grudzień 2018) skonsolidowane przychody wyniosły 7.369.987 USD. W okresie lipiec – wrzesień 2019 r. (II kwartał roku finansowego 2019/20) skonsolidowane przychody wyniosły 8.197.370 USD – czytamy w komunikacie.
Zarząd podkreślił, że przedstawione dane mają charakter szacunkowy i wstępny. W związku z tym mogą się ostatecznie różnić od zaprezentowanych w raporcie okresowym.
– W związku z tym, że spółka generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN – zaznaczono także.
Spółka poinformowała również, że ChatBot – rozwiązanie z portfolio LiveChat Software – ma już ponad tysiąc klientów.
– Przekroczenie liczby tysiąca płatnych klientów przez nasz drugi produkt, to historyczna chwila. Potwierdza się to, że nie jesteśmy już firmą jednego rozwiązania. ChatBot będzie się rozwijał i nadal rósł, wierzymy że jest w stanie powtórzyć sukces produktu LiveChat – powiedział prezes Mariusz Ciepły.
Wśród klientów rozwiązania znajdują się m.in. KPMG, Kayak, UEFA, Zain, HTC, czy Philip Morris.
– Chociaż ChatBot ma niecałe dwa lata (swoją historię zaczynał pod nazwą BotEngine), to jego dynamiczny wzrost przypadł na 2019 r., w którym liczba klientów tego rozwiązania wzrosła blisko trzykrotnie – czytamy w komunikacie.
ChatBot jest rozwiązaniem, które od podstaw zostało zbudowane przez wewnętrzny zespół w LiveChat Software.
– Naszą misją jest zbudowanie najlepszego, a jednocześnie najprostszego w obsłudze rozwiązania w swojej klasie. Cieszymy się z sukcesu, ale zdajemy sobie sprawę, że przed nami bardzo dużo pracy. Ciągle udoskonalamy nasz produkt i wprowadzamy nowe rozwiązania – powiedział szef zespołu ChatBot, Dariusz Zabrzeński.
ChatBot jest stale rozwijany, m.in. o kolejne integracje, czy wstępnie przygotowane scenariusze dedykowane dla poszczególnych branż. W ostatnich tygodniach wprowadzono też do oferty nowy plan abonamentowy dedykowany dla bardziej wymagających klientów klasy „enterprise”.
ChatBot to produkt, który umożliwia tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe.
LiveChat jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.