tsluarbr
Advertisement
PARTNER SERWISU
zpugoioe

Livechat z 8,41 mln USD skonsolidowanych przychodów w III kw. roku finansowego. ChatBot trafił do 1 tys. klientów

Omawiane walory:

Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej LiveChat Software w okresie październik - grudzień 2019 (III kwartał roku finansowego 2019/20) wyniosły 8,41 mln USD i były o 14,1 proc. wyższe r/r. Ponadto ChatBot, oprogramowanie umożliwiające tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe, trafił już do 1 tys. klientów.

(Fot. Spółka)

– W analogicznym okresie poprzedniego roku (październik – grudzień 2018) skonsolidowane przychody wyniosły 7.369.987 USD. W okresie lipiec – wrzesień 2019 r. (II kwartał roku finansowego 2019/20) skonsolidowane przychody wyniosły 8.197.370 USD – czytamy w komunikacie.

Zarząd podkreślił, że przedstawione dane mają charakter szacunkowy i wstępny. W związku z tym mogą się ostatecznie różnić od zaprezentowanych w raporcie okresowym.

– W związku z tym, że spółka generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN – zaznaczono także.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Spółka poinformowała również, że ChatBot – rozwiązanie z portfolio LiveChat Software – ma już ponad tysiąc klientów.

– Przekroczenie liczby tysiąca płatnych klientów przez nasz drugi produkt, to historyczna chwila. Potwierdza się to, że nie jesteśmy już firmą jednego rozwiązania. ChatBot będzie się rozwijał i nadal rósł, wierzymy że jest w stanie powtórzyć sukces produktu LiveChat – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Wśród klientów rozwiązania znajdują się m.in. KPMG, Kayak, UEFA, Zain, HTC, czy Philip Morris.

– Chociaż ChatBot ma niecałe dwa lata (swoją historię zaczynał pod nazwą BotEngine), to jego dynamiczny wzrost przypadł na 2019 r., w którym liczba klientów tego rozwiązania wzrosła blisko trzykrotnie – czytamy w komunikacie.

ChatBot jest rozwiązaniem, które od podstaw zostało zbudowane przez wewnętrzny zespół w LiveChat Software.

– Naszą misją jest zbudowanie najlepszego, a jednocześnie najprostszego w obsłudze rozwiązania w swojej klasie. Cieszymy się z sukcesu, ale zdajemy sobie sprawę, że przed nami bardzo dużo pracy. Ciągle udoskonalamy nasz produkt i wprowadzamy nowe rozwiązania – powiedział szef zespołu ChatBot, Dariusz Zabrzeński.

ChatBot jest stale rozwijany, m.in. o kolejne integracje, czy wstępnie przygotowane scenariusze dedykowane dla poszczególnych branż. W ostatnich tygodniach wprowadzono też do oferty nowy plan abonamentowy dedykowany dla bardziej wymagających klientów klasy „enterprise”.

ChatBot to produkt, który umożliwia tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe.

LiveChat jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • LiveChat miał 45 mln zł zysku netto, 52,9 mln zł zysku EBITDA w I kw. r.obr. 2023/24

    LIVECHAT Software odnotował 45,17 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. roku obrotowego 2023/2024 (tj. kwiecień-czerwiec 2023) wobec 36,01 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 7 ciekawych dywidend do zgarnięcia w sierpniu

    Najlepszy od lat sezon dywidendowy na GPW powoli dobiega końca. Jeszcze w sierpniu zyskiem podzieli się kilka ciekawych spółek. W tym gronie warto zwrócić uwagę na siedem ofert.

  • 10 roszad na wakacyjnej liście top picks DM BOŚ

    W lipcu z listy top picks DM BOŚ wypadło aż 7 spółek. W ich miejsce analitycy wybrali 3 nowe firmy oraz przedstawili kilku kandydatów na faworytów sezonu wyników za II kwartał.

  • 6 ciekawych spółek z rekordową dywidendą i kursem akcji

    Jeszcze w tym sezonie dywidendowym zyskiem z akcjonariuszami podzieli się ok. 60 spółek z GPW. Wśród nich jest grono firm, które w tym roku płacą rekordowe stawki, a dodatkowo ich notowania albo śrubują rekordy, albo utrzymują się blisko historycznych szczytów.

  • Livechat Software chce przeznaczyć 153 mln zł na dywidendę

    LIVECHAT Software zarekomendował akcjonariuszom przeznaczenie 153,21 mln zł z zysku netto za rok obrotowy 2022/2023 na dywidendę, tj. wypłatę 5,95 zł na akcję, przy uwzględnieniu dwóch zaliczek w kwocie 37,6 mln zł każda. Pozostałe 18,51 mln zł ma trafić na kapitał zapasowy.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat