Livechat z 8,41 mln USD skonsolidowanych przychodów w III kw. roku finansowego. ChatBot trafił do 1 tys. klientów

Omawiane walory:

Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej LiveChat Software w okresie październik - grudzień 2019 (III kwartał roku finansowego 2019/20) wyniosły 8,41 mln USD i były o 14,1 proc. wyższe r/r. Ponadto ChatBot, oprogramowanie umożliwiające tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe, trafił już do 1 tys. klientów.

(Fot. Spółka)

– W analogicznym okresie poprzedniego roku (październik – grudzień 2018) skonsolidowane przychody wyniosły 7.369.987 USD. W okresie lipiec – wrzesień 2019 r. (II kwartał roku finansowego 2019/20) skonsolidowane przychody wyniosły 8.197.370 USD – czytamy w komunikacie.

Zarząd podkreślił, że przedstawione dane mają charakter szacunkowy i wstępny. W związku z tym mogą się ostatecznie różnić od zaprezentowanych w raporcie okresowym.

– W związku z tym, że spółka generuje zdecydowaną większość przychodów w dolarze amerykańskim (USD), znaczący wpływ na wyniki przedstawione w raportach okresowych ma kurs USD/PLN – zaznaczono także.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Spółka poinformowała również, że ChatBot – rozwiązanie z portfolio LiveChat Software – ma już ponad tysiąc klientów.

– Przekroczenie liczby tysiąca płatnych klientów przez nasz drugi produkt, to historyczna chwila. Potwierdza się to, że nie jesteśmy już firmą jednego rozwiązania. ChatBot będzie się rozwijał i nadal rósł, wierzymy że jest w stanie powtórzyć sukces produktu LiveChat – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Wśród klientów rozwiązania znajdują się m.in. KPMG, Kayak, UEFA, Zain, HTC, czy Philip Morris.

– Chociaż ChatBot ma niecałe dwa lata (swoją historię zaczynał pod nazwą BotEngine), to jego dynamiczny wzrost przypadł na 2019 r., w którym liczba klientów tego rozwiązania wzrosła blisko trzykrotnie – czytamy w komunikacie.

ChatBot jest rozwiązaniem, które od podstaw zostało zbudowane przez wewnętrzny zespół w LiveChat Software.

– Naszą misją jest zbudowanie najlepszego, a jednocześnie najprostszego w obsłudze rozwiązania w swojej klasie. Cieszymy się z sukcesu, ale zdajemy sobie sprawę, że przed nami bardzo dużo pracy. Ciągle udoskonalamy nasz produkt i wprowadzamy nowe rozwiązania – powiedział szef zespołu ChatBot, Dariusz Zabrzeński.

ChatBot jest stale rozwijany, m.in. o kolejne integracje, czy wstępnie przygotowane scenariusze dedykowane dla poszczególnych branż. W ostatnich tygodniach wprowadzono też do oferty nowy plan abonamentowy dedykowany dla bardziej wymagających klientów klasy „enterprise”.

ChatBot to produkt, który umożliwia tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe.

LiveChat jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT Livechat, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR