
(Źródło: Spółka)
– Chcielibyśmy zwiększyć poziom wypłacanej dywidendy za 2018 r. w porównaniu z kwotą, jaką wypłaciliśmy akcjonariuszom w ubiegłym roku. Nie podjęliśmy jednak jeszcze ostatecznej decyzji co do konkretnych poziomów – powiedział Piechocki w rozmowie z ISBnews. – Mogę zapewnić, że z pewnością nie będzie to 50 proc. zysku za 2018 r. Chcemy utrzymać wysoki poziom inwestycji, jednocześnie szukając oszczędności tam, gdzie nie wpływa to bezpośrednio na rozwój sieci – dodał.
W ubiegłym roku grupa LPP z 493,43 mln zł zysku netto za 2017 r. przeznaczyła 73,34 mln zł do podziału jako dywidendę (ok. 15 proc. zysku). Pozostała część zysku w kwocie 420 mln zł trafiła na kapitał zapasowy. Na każdą akcję akcjonariusze otrzymali po 40 zł, a stopa dywidendy wyniosła 0,44 proc.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.