
(Fot. Gamescom)
Mediacap, dzięki objęciu nowych udziałów za 1,8 mln zł i umorzeniu udziałów jednego z dotychczasowych wspólników będzie posiadał 27,8 proc. kapitału w Gameset sp. z o.o. Finalizacja transakcji ma nastąpić po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego spółki za rok 2018.
– Gaming to według PwC, obok wideo w internecie, najszybciej rosnący segment medialny. Dzięki inwestycji w Gameset będziemy obecni na tym rynku jako lider w Polsce, obsługując m.in. Epic Games, wydawcę topowej gry „Fortnite”. Wierzymy, że kombinacja silnego przywództwa założycieli spółki – Piotra Bombola i Łukasza Turkowskiego – oraz nasze doświadczenie w skalowaniu podmiotów marketingowych przełoży się na skokowy wzrost wartości tego biznesu. Branżowy inwestor w Gameset to też dobra wiadomość dla jego klientów, partnerów i uczestników rynku – stwierdził prezes Jacek Olechowski.
Gameset rozpoczął współpracę z grupą Mediacap kilka miesięcy temu, kiedy w ramach partnerstwa strategicznego ze spółką zależną TalentMedia, kanały influencerów związanych z Gameset współpracowały z siecią TalentMedia – zrealizowano między innymi pierwsze wspólne kampanie dla gry Fortnite z wykorzystaniem platformy TalentTube.
– Bardzo się cieszymy, że udało się nam połączyć siły z tak silnym partnerem jak Mediacap. Razem z zarządem grupy dzielimy punkt widzenia na rynek nowoczesnego marketingu i mamy wspólną wizję rozwoju w obszarze gamingu. Środki pozyskane z inwestycji zostaną przeznaczone na zwiększanie kompetencji w obszarze produkcji video, eventowej, influencerskiej oraz ekspansji zagranicznej – w 2019 roku chcemy stać się wiodącą agencją od gamingu w regionie CEE – zadeklarował prezes Gameset Piotr Bombol.
Mediacap SA to grupa świadcząca usługi z zakresu marketingu, IT oraz badań rynku i opinii publicznej. Od sierpnia 2016 r. jest notowana na rynku głównym GPW.