Mercator Medical Thailand, spółka zależna Mercator Medical, zawarł z Cardinal Health Singapore 225 Pte Ltd kontrakty na dostawy rękawic produkowanych przez MMT o wartości 178 331 349,6 zł.
Fot. Pexels
– Kontrakty dotyczą dostaw przewidzianych do realizacji w partiach w okresie od lutego 2021 r. do stycznia 2022 r. Łączna wartość zawartych kontraktów wynosi w przeliczeniu na złote 178 331 349,6 zł, tj. przekracza 10 proc. wartości skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży emitenta za okres czterech ostatnich kwartałów obrotowych – czytamy w komunikacie.
Mercator podał, że łączna wartość wszystkich umów zawartych przez MMT z Cardinal Health w okresie ostatnich 12 miesięcy (łącznie z powyższym) wynosi w przeliczeniu na złote 205 638 124,66 zł.
Grupa Mercator Medical podaje, że jest liderem w Polsce oraz jednym z kluczowych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej na rynku jednorazowych rękawic medycznych. Należy do niej zakład produkcyjny w Tajlandii. Grupa działa globalnie w ponad 50 krajach. W 2013 r. spółka zadebiutowała na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 540 mln zł w 2019 r.
Piątkowa sesja na GPW, podobnie jak na większości europejskich parkietów, rozpoczęła się od spadków. Strona popytowa próbuje obecnie przejąć inicjatywę. O tym, czy to się uda, zdecydują popołudniowe dane z amerykańskiego rynku pracy. To główne wydarzenie piątku.
Potwierdziły się spekulacje dotyczące zmian w składzie prestiżowego indeksu. Po sesji 19 marca MERCATOR Medical zastąpi Alior Bank w WIG20. Sporo zmian zaplanowano w indeksach małych i średnich spółek.
Jerome Powell uratował dzisiejszą sesję na giełdzie w Warszawie. Indeksy rosną, a w centrum uwagi są średnie spółki z MERCATORem, Bankiem Śląskim i Celon Pharma na czele. Po serii spadków drożeją akcje gamingowej spółki Huuuge.
Akcje MERCATOR Medical powinny zastąpić akcje Alior Banku w składzie indeksu największych spółek WIG20 podczas najbliższej rewizji indeksów GPW, oceniają analitycy Trigon Domu Maklerskiego.
MERCATOR Medical zakończył pierwszy skup akcji własnych, w ramach którego nabył 252 931 walorów w celu umorzenia, za łączną kwotę (tj. w etapie z ub. i tego roku) 30,7 mln zł.
Oponeo.pl śrubuje wyniki sprzedaży
Internetowy dystrybutor opon i felg kontynuuje świetny początek roku. Według wstępnych danych, w lutym Oponeo.pl wypracowało 51,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 29 proc. więcej r/r.