
(Fot. Mercator Medical)
– Pod koniec kwietnia składaliśmy obietnicę, że w ciągu 2-3 tygodni przedstawimy nowy element strategii. Niestety, nie jesteśmy do końca gotowi, potrzebujemy trochę czasu, żeby ten projekt dopieścić. Nie ogłaszamy tego teraz. Ten czas, który temu poświęcimy przełoży się na wyższą jakość – poinformował członek zarządu ds. finansowych Witold Kruszewski.
Kruszewski nie podał nowego terminu. Dodał jedynie, że ujawnienie nowej działalności to kwestia raczej tygodni, niż miesięcy.
Grupa Mercator Medical jest jednym z kluczowych graczy w Europie Środkowo-Wschodniej na rynku jednorazowych rękawic medycznych. Należy do niej zakład produkcyjny w Tajlandii. Grupa działa globalnie w ponad 50 krajach. W 2013 r. spółka zadebiutowała na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,83 mld zł w 2020 r. W środę około 14:00 kurs akcji Mercatora rośnie o 0,5 proc. do 243,60 zł. Jeszcze przed konferencją notowania rosły o kilka procent. W porannym szczycie za jeden walor płacono nieco ponad 255 zł.