
Fot. fb/Prime Bit Games
– Chcemy budować pozycję spółki na tym rynku i rozwijać kolejne tytuły. Zaczynamy od ‚Freddy Adventure’, ale następne gry wpisaliśmy już do harmonogramu. Wejście na ten rynek to jeden z elementów naszej strategii, liczymy, że pozytywnie przełoży się to na przyszłe wynik – powiedział prezes Michał Ręczkowicz.
Martian Interactive Entertainment to założony w 2013 roku chiński producent i wydawca gier na platformy mobilne. Współpraca z PrimeBit Games zakłada wydanie w Państwie Środka gier polskiego producenta na platformy mobilne i PC.
– Chiny są obecnie największym rynkiem gamingowym na świecie. Według raportu NewZoo jego wartość szacowana jest na ponad 34 mld USD. Największą popularnością cieszy się segment gier mobilnych, gdzie liczba graczy wynosi 459 mln, czyli tyle ile w Stanach Zjednoczonych i Japonii razem. Chiński rynek gier mobilnych przynosi ok. 25 proc. światowych przychodów z tego segmentu – przypomniano.
PrimeBit Games to notowany na New Connect deweloper gier.