– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za wrzesień 2018 wyniosły ponad 338,7 mln zł (w tym 2,9 mln zł – eobuwie.pl SA i 40,6 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 10 proc., narastająco za okres styczeń – wrzesień wyniosły około 2.545,8 mln zł (w tym 19,4 mln zł – eobuwie.pl SA i 149 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 11 proc. w stosunku do roku 2017 – czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za wrzesień 2018 wyniosły 88,7 mln zł (w tym 1,2 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 52 proc., narastająco za okres styczeń–wrzesień wyniosły 646 mln zł (w tym 5,4 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 59 proc. w stosunku do roku 2017.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.