– Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za czerwiec 2019 r. wyniosły około 502 mln zł (w tym 6,3 mln zł – eobuwie.pl, 49,5 mln zł Karl Vögele AG i 8,8 mln zł Gino Rossi) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 62 proc., narastająco za okres styczeń-czerwiec wyniosły około 1.942 mln zł (w tym 32,5 mln zł – eobuwie.pl, 239,1 mln zł Karl Vögele AG i 29 mln zł Gino Rossi) i były wyższe o 32 proc. w stosunku do roku 2018 – czytamy w komunikacie.
Z kolei przychody w kanale internetowym za czerwiec 2019 r. wyniosły 107 mln zł (w tym 1,5 mln zł Karl Vögele AG, 3,7 mln zł DeeZee, 0,8 mln zł Gino Rossi i 1,2 mln zł CCC) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 53 proc., narastająco za okres styczeń-czerwiec wyniosły 641 mln zł (w tym 12,4 mln zł Karl Vögele AG, 18,3 mln zł DeeZee, 4,4 mln zł Gino Rossi i 1,2 mln zł CCC) i były wyższe o 60 proc. w stosunku do roku 2018.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 30 czerwca 2019 r. wyniosła 703 tys. m2 (w tym 80,7 tys. m2 Karl Vögele AG i 8 tys. m2 Gino Rossi) i była wyższa o 17 proc. r/r. Zmiana sprzedaży w sklepach porównywalnych (tzw. LFL) w czerwcu wyniosła 39,3 proc. r/r.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.