
(Fot. Spółka)
W okresie lipiec – wrzesień 2020 r. (II kwartał roku finansowego 2020/21) skonsolidowane przychody wyniosły 11,39 mln USD.
– Najważniejsze trendy, które wpłynęły na osiągnięty wynik to:
– Wzrost wskaźnika ARPU (średni, miesięczny przychód na abonenta) głównych produktów grupy. W III kwartale 2020/21 roku ARPU produktu LiveChat było wyższe o ponad 21 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, wzrost ARPU ChatBot wyniósł ok. 70 proc. w skali roku.
– Wzrost liczby klientów produktów grupy. Na koniec 2020 roku kalendarzowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 32.076 a ChatBot 1.719.
– Przychody wygenerowane przez ChatBot wzrosły o blisko 20 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału i o blisko 210 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku – czytamy dalej.
LiveChat Software jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.