enrzcajh
Advertisement
PARTNER SERWISU
yblpmjfp

Przychody Ten Square Games wzrosły o 360 proc. r/r do 23 mln zł w II kw. 2018 r.

Omawiane walory:

Ten Square Games pochwalił się wstępnymi szacunkami dotyczącymi przychodów za II kwartał 2018 r. Producent gier w minionym okresie zwiększył sprzedaż w ujęciu r/r aż o 360 proc. do 23 mln zł. Przy okazji spółka przyspieszyła publikację sprawozdania za I półrocze z 20 września na 27 sierpnia.

Maciej Popowicz i Arkadiusz Pernal, założyciele Ten Square Games.

– Zdecydowaliśmy o publikowaniu co kwartał szacunków przychodów, ponieważ chcemy dostarczać inwestorom informacje o sytuacji w spółce pomiędzy okresami sprawozdawczymi. Tym samym wpisujemy się w dobrą praktykę standardów na rynku kapitałowym, dzięki której inwestorzy mają możliwość oceny potencjału rozwoju spółki na podstawie raportowanych danych sprzedaży, tuż po zakończeniu kwartału, bez konieczności czekania do publikacji raportu okresowego spółki. Bardzo dobre przychody spółki w drugim kwartale są w dużym stopniu pochodną sukcesu, jaki odnosi na rynku gra ‚Fishing Clash’. W każdym miesiącu drugiego kwartału gra ‚Fishing Clash’ notowała wzrost przychodów i poprawiała pozycję w rankingach popularności gier na platformach Google i Apple. W czerwcu na platformie Google Play miał miejsce kolejny globalny featuring dla ‚Fishing Clash’, czyli dodatkowe wsparcie promocyjne dla gry od Google – powiedział wiceprezes Arkadiusz Pernal, cytowany w komunikacie.

>> Ponad 60 proc. zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego CFR w StockWatch.pl

Niedawno na platformie Google Play nastąpiła zmiana algorytmu pod kątem wyszukiwania i polecania aplikacji oraz gier na tej platformie. Nowy algorytm zwiększa rekomendacje dla aplikacji i gier o wyższej jakości, czyli charakteryzujących się wysokim współczynnikiem retencji, niskim współczynnikiem awarii i niskim poziomem odinstalowań. W ocenie spółki, w kolejnych kwartałach, może to mieć pozytywne przełożenie na wyniki pozycjonowania i rekomendacji dla gier Ten Square Games z klasy Evergreen („Let’s Fish”, „Fishing Clash”), a negatywne na klasę gier Game Factory. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom Ten Square Games

– W czerwcu 2018 r. przeprowadziliśmy na platformie Google Play soft launch nowej gry pod tytułem ‚Fishing Battle’. Gra obecnie jest dostępna na kilku wybranych rynkach i z uwagą obserwujemy statystyki. Równocześnie pracujemy nad kolejną, nową grą mobilną typu mini golf, której soft launch planowany jest w drugim półroczu 2018 r. – dodał Pernal.

Raport okresowy Ten Square Games za pierwsze półrocze 2018 roku, w którym przedstawione zostaną pełne wyniki za 6 miesięcy tego roku, zostanie opublikowany przez spółkę 27 sierpnia. Pierwotnie publikacja raportu półrocznego wyznaczona była na 20 września 2018 roku.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Ten Square Games zwiększa zysk netto do 47,4 mln zł w I połowie 2025 roku

    Ten Square Games poprawiło wynik netto r/r, mimo spadku przychodów i niższych płatności w grach. Spółka wskazuje na efekty dyscypliny kosztowej i korzystne księgowania.

  • Ten Square Games udostępnił swoją trzecią grę łowiecką ‚Trophy Hunter’

    Ten Square Games (TSG) udostępnił na największych światowych rynkach grę "Trophy Hunter", opartą na modelu free-to-play z mikropłatnościami i reklamami typu rewarded video. Strategia rozwoju zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach, czemu towarzyszyć będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym.

  • Analiza Ten Square Games: Czy spółka odzyska zaufanie inwestorów?

    Po trudnym 2024 roku Ten Square Games stara się odbudować swoją pozycję i poprawić efektywność kluczowych produktów. Wyniki finansowe za I kwartał 2025 r. pokazują istotne zmiany – nie tylko w strategii pozyskiwania graczy, ale też w podejściu do kosztów, rozwoju nowych tytułów i komunikacji z rynkiem.

  • Ten Square Games miało 27,5 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Ten Square Games odnotowało 27,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 17,94 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 4 ciekawe roszady na majowej liście top picks DM BOŚ

    W majowym raporcie analitycy DM BOŚ wprowadzili kilka zmian w gronie top picks. Kluczową nowością jest pojawienie się PKO BP na liście długich pozycji. Z zestawienia ulubionych spółek wypadły natomiast walory Santandera, Unimotu i CCC. Zmianie uległa także lista krótkich pozycji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat