3H to dystrybutor i producent produktów konopnych na bazie fitokannabinoidów (CBD, CBG, CBN, itd.) tworzony przez wysoce wykwalifikowany międzynarodowy zespół, z wieloletnim doświadczeniem zarówno w ekstrakcji, jak i w dystrybucji i produkcji przemysłowej w branży konopnej. Stanowią oni motor napędowy firmy, łącząc wiele kompetencji takich jak: unikalne w skali Europy know-how technologii produkcji ekstraktów i izolatów czy znajomość rynku i doświadczenie w rozwoju sprzedaży produktów konopnych.
– W chwili obecnej sprzedajemy półprodukty dla branży kosmetycznej i suplementów diety oraz nasze produkty są sprzedawane pod markami white label. Markę 3H można w chwili obecnej kupić we Francji m.in. na stronie www.3hlab.fr W styczniu produkty pod marką 3H pojawią się również na rynku polskim – powiedziała Izabela Piątek, wiceprezes zarządu 3H.
– Od rozpoczęcia działalności w połowie 2020 roku do końca 2021, wykorzystując instalacje naszych partnerów oraz własny, stale rozwijany know how, sprzedaliśmy produkty na łączną kwotę ok. 200 tys. EUR. 98 proc. tej sprzedaży dotyczy kontrahentów z branży kosmetycznej. Być może wartość sprzedaży relatywnie nie jest duża, ale jak na start up z pewnością wystarczająca aby stwierdzić, iż mamy zweryfikowany nie tylko pomysł na biznes, ale również model biznesowy – powiedział Andrzej Jasieniecki, przewodniczący rady nadzorczej.
Firma 3H w aktualnej formie powstała w 2019 roku, jednakże bazuje na doświadczeniach związanych z ziołolecznictwem, uprawą, ekstrakcją i leczniczym zastosowaniem konopi, zgłębianych przez jej założycieli latami. Obecnie 3H jest spółką technologiczną zajmującą się tworzeniem i komercjalizacją nowych receptur produktów kosmetycznych, OTC i spożywczych oraz jednym z wiodących na rynku polskim dystrybutorów produktów konopnych i zamierza rozwinąć swoją działalność o własną produkcję.
– Spółka 3H inwestuje w niewielki segment konopny. Uznaliśmy, że jeśli mamy coś zrobić dobrze, to musimy się na tym skupić, żeby nie robić wszystkiego i niczego. Stąd specjalizacja w ekstrakcji i prace badawczo-rozwojowe nad działaniem i zastosowaniem konopnych substancji aktywnych w kosmetykach i suplementach – powiedziała Izabela Piątek.
– Dzisiaj wiemy już, że produkty, które plasujemy na rynku, odpowiadają najbardziej wyśrubowanym wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów zarówno pod kątem jakościowym jak i cenowym. Jest to dla nas jasną przesłanką, że jest to odpowiedni moment, aby zainwestować we własne moce produkcyjne, które pozwolą nam wykorzystać istniejący potencjał u obecnych klientów, jak również nawiązać współpracę z nowymi podmiotami – powiedział Andrzej Jasieniecki.
Głównym kanałem dystrybucyjnym przewidzianym w strategii 3H jest sprzedaż B2B do producentów z własnymi markami kosmetyków, suplementów oraz podmiotów z branży spożywczej. Sprzedaż w znaczniej mierze nakierowana będzie na izolaty i ekstrakty oraz receptury gotowych produktów opartych o wyprodukowany przez 3H półprodukt zawierający pełne spektrum kannabinoidów.
– Jak już wspominaliśmy nasze doświadczenia zbieraliśmy w różnych branżach i trochę inaczej widzimy ten biznes. Koncentrujemy się na rynku B2B, oferujemy produkty innowacyjne, których nie ma w tej chwili w sprzedaży na rynkach europejskich jako white label. Nie idziemy na „zderzenie” z naszą konkurencją tylko na współpracę i uzupełnienie oferty. Ekspansywnie działamy na rynku francuskim, w którym upatrujemy dużą szansę dla marki producenckiej – powiedziała Izabela Piątek.
Spółka 7 grudnia rozpoczęła publiczną ofertę akcji promowaną na platformie crowdfundingowej NavigatorCrowd. 3H chce pozyskać od inwestorów 2 mln zł, które przeznaczy na uruchomienie linii produkcyjnej do ekstrakcji CBD na skalę przemysłową.
– Planujemy następną emisje, ale ona może nie dojść do skutku jeżeli zrealizujemy swoje plany w roku 2022. Dodatkowym argumentem „za” jest atrakcyjna wycena. Następną emisję zakładamy przy wyższej wycenie – powiedział Piotr Multan, CEO 3H.
3H przymierza się do wejścia na rynek NewConnect.
– Planujemy debiut na NC w I H 2023 roku, po realizacji podstawowych celów związanych z budową i uruchomieniem własnej linii produkcyjnej oraz wygenerowaniem pierwszej sprzedaży z własnej produkcji. Uważamy że będzie to optymalny termin dla inwestorów oraz dla spółki – powiedział Andrzej Jasieniecki, przewodniczący rady nadzorczej.