
Fot. fb/T-Bull
– W naszym odczuciu spółka zakończyła ostatni miesiąc 2019 roku ze stabilną pozycją na rynku. Z podniesioną głową patrzymy na kolejne 12 miesięcy pod znakiem nowych wyzwań. Planujemy pojawić się na zupełnie nowych platformach i pracować nad zupełnie nową kategorią tytułów. W T-Bull będziemy przecierać nowe szlaki i to nasz priorytet na rok 2020 – powiedział Fijałkowski.
– Najnowsza produkcja ‚Top Speed 2’ w grudniu została pobrana ponad 300 tys. razy. Wynik ten pokazuje, że globalna promocja, jaką aplikacja uzyskała w listopadzie dała długoterminowe efekty, których rezultaty przekładają się również na grudniowe wyniki – czytamy w komunikacie.
Produkcja najczęściej pobierana była w Iraku, Iranie i Indonezji. Transakcji wewnątrz gry zlokalizowanej w świecie wirtualnych spalin dochodziło najczęściej na terenie Niemiec, Francji i Szwecji. Średnia kwota monetyzacji tego tytułu w ostatnim miesiącu roku wyniosła ponad 8,5 USD. To pozytywny wynik dla wrocławskiego studia. W porównaniu do poprzedniego miesiąca średnia kwota monetyzacji zwiększyła się o prawie 17 proc.
Z kolei „Moto Rider Go” w ostatnim miesiącu roku pobrany został ponad 2 mln razy. Najczęściej gra była pobierana przez użytkowników z Brazylii, Egiptu i Indonezji. Użytkownicy najczęściej doładowywali swoje wirtualne jednoślady na terenie USA, Brazylii i Japonii.
Tytuł „Tank Battle Heroes” został pobrany w ubiegłym miesiącu ponad 220 tys. razy. Aplikacja była pobierana najczęściej w Indonezji, Wietnamie i na Filipinach. Średnia kwota monetyzacji tego tytułu wyniosła ponad 5,6 USD. Ponad 16 proc. wszystkich transakcji dokonano na terenie USA, na drugim miejscu uplasowały się Indie z ponad 10 proc. udziałem.
T-Bull zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.