T-Bull chce wejść na nowe platformy w 2020. W planach nowa kategoria gier

Omawiane walory:

T-Bull planuje w 2020 roku pojawić się na "zupełnie nowych platformach i pracować nad zupełnie nową kategorią tytułów", poinformował współzałożyciel i członek zarządu T-Bull Damian Fijałkowski. Spółka zanotowała łącznie ponad 6 mln pobrań swoich gier w grudniu ub.r.

tbull,akcje,strategia,gaming

Fot. fb/T-Bull

– W naszym odczuciu spółka zakończyła ostatni miesiąc 2019 roku ze stabilną pozycją na rynku. Z podniesioną głową patrzymy na kolejne 12 miesięcy pod znakiem nowych wyzwań. Planujemy pojawić się na zupełnie nowych platformach i pracować nad zupełnie nową kategorią tytułów. W T-Bull będziemy przecierać nowe szlaki i to nasz priorytet na rok 2020 – powiedział Fijałkowski.

– Najnowsza produkcja ‚Top Speed 2’ w grudniu została pobrana ponad 300 tys. razy. Wynik ten pokazuje, że globalna promocja, jaką aplikacja uzyskała w listopadzie dała długoterminowe efekty, których rezultaty przekładają się również na grudniowe wyniki – czytamy w komunikacie.

Produkcja najczęściej pobierana była w Iraku, Iranie i Indonezji. Transakcji wewnątrz gry zlokalizowanej w świecie wirtualnych spalin dochodziło najczęściej na terenie Niemiec, Francji i Szwecji. Średnia kwota monetyzacji tego tytułu w ostatnim miesiącu roku wyniosła ponad 8,5 USD. To pozytywny wynik dla wrocławskiego studia. W porównaniu do poprzedniego miesiąca średnia kwota monetyzacji zwiększyła się o prawie 17 proc.

Z kolei „Moto Rider Go” w ostatnim miesiącu roku pobrany został ponad 2 mln razy. Najczęściej gra była pobierana przez użytkowników z Brazylii, Egiptu i Indonezji. Użytkownicy najczęściej doładowywali swoje wirtualne jednoślady na terenie USA, Brazylii i Japonii.

Tytuł „Tank Battle Heroes” został pobrany w ubiegłym miesiącu ponad 220 tys. razy. Aplikacja była pobierana najczęściej w Indonezji, Wietnamie i na Filipinach. Średnia kwota monetyzacji tego tytułu wyniosła ponad 5,6 USD. Ponad 16 proc. wszystkich transakcji dokonano na terenie USA, na drugim miejscu uplasowały się Indie z ponad 10 proc. udziałem.

T-Bull zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT tbull, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR