
Fot. fb/T-Bull
Zysk operacyjny wyniósł 3,04 mln zł wobec 5,38 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów sięgnęły 7,38 mln zł w 2018 r. wobec 8,23 mln zł rok wcześniej.
– W 2018 r. przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 7,23 mln zł, z czego 48 proc. pochodzi z dystrybucji przez spółkę reklam, 25 proc. z mikropłatności (sprzedaż dodatków do gier), a 26 proc. określa się jako sprzedaż – w związku ze sposobem rozliczeń z dystrybutorami gier. Pozostałe 1 proc. to przychody mające mniejsze znaczenie – czytamy w komunikacie.
Najbardziej popularne i zarazem dochodowe były 4 produkcje studia: Top Speed (symulator wyścigów samochodowych, średnia ocena w sklepie Google Play w 2018 r.: 4,61), Moto Rider GO (symulator wyścigów motocyklowych, średnia ocena w sklepie Google Play w 2018 r.: 4,33), Idle Racing GO (wyścigi samochodowe w specyficznym module zwanym ‚clicker’; średnia ocena w sklepie Google Play w 2018 r.: 4,33) i Tank Battle Heroes (symulator bitwy czołgami; średnia ocena w sklepie Google Play w 2018 r.: 4,78). Te 4 produkcje zostały w 2018 r. pobrane łącznie 54,6 mln razy, co oznacza, że wygenerowały 63 proc. wszystkich ściągnięć gier T-Bull w tym okresie, przy czym Tank Battle Heroes miał premierę pełnej wersji dopiero we wrześniu 2018 r.
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.