T-Bull miał 2,1 mln zł zysku netto w 2019 r.

Omawiane walory:

T-Bull odnotował 2,1 mln zł jednostkowego zysku netto w 2019 r. wobec 0,5 mln zł zysku rok wcześniej. Kurs akcji studia rośnie w piątek rano o 6,33 proc, a za jeden walor zapłacimy 21 zł.

TopSpeed2,tbull,milion,pobrań

Fot. fb/T-Bull

Zysk operacyjny wyniósł 1,28 mln zł wobec 0,03 mln zł straty rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 6,58 mln zł w 2019 r. wobec 7,23 mln zł rok wcześniej.

T-Bull zakończył 2019 r. z wynikiem 2,1 mln zł, co stanowi aż 400 proc. zysku z 2018 r. Niewielki spadek nastąpił w liczbie pobrań produkcji rodzimego studia. Rok 2018 firma zakończyła liczbą 86 milionów, natomiast ubiegły zaowocował nieco ponad 74 milionami. Przyczyną tego wyniku jest zmiana w podejściu do procesu tworzenia gier – studio wydaje mniej produkcji, skupiając się na stabilnym rozwoju portfolio przy równoczesnym poszerzaniu gamingowych horyzontów poprzez wdrożenia na nowe platformy, co da wrocławianom możliwość dotarcia do nowej grupy entuzjastów wirtualnej rozgrywki. 

– Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która stale utrwala stabilną i silną pozycję na rynku, nasze wyniki finansowe są tego potwierdzeniem. To szczególnie ważne w odniesieniu do roku 2019, kiedy jeszcze mocniej skupiliśmy się na realizacji ogłoszonej przez nas w 2017 roku strategii i rozszerzaniu naszego portfolio o produkcje dedykowane na inne platformy niż tylko te mobilne – powiedział członek zarządu i współzałożyciel T-Bull Damian Fijałkowski.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Niezmiennymi liderami popularności w portfolio spółki są gry Moto Rider GO oraz Top Speed. Obie produkcje świętowały przekroczenie okrągłych wyników odpowiednio 100 milionów dla Moto Rider GO oraz 50 milionów dla Top Speed. Znacznym uznaniem cieszą się też, inne produkcje studia, jak Top Speed 2 czy Tank Battle Heroes.

– Zeszły rok to także sukces w postaci przyznaniasSpółce kolejnego już dofinansowania w ramach konkursu GameINN na projekt iDe-Tox, którego celem jest zapewnienie kompleksowej ochrony graczy przed toksycznymi zachowaniami w cyberprzestrzeni – podsumowano. 

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT tbull, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań

    Łącznie 43 projekty podmiotów z branży gamingowej zostały zakwalifikowane do otrzymania 154,38 mln zł dofinansowania w ramach 4. konkursu GameINN. Wartość projektów to 226,63 mln zł, poinformowało Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Wśród dofinansowanych firm są m.in.: Moonlit, Artifex Mundi (dwa projekty), Carbon Studio (dwa projekty), T-Bull, Boombit, Techland i Klabater.

  • Piątek należy do maluchów, w grze Biomed, CI Games, T-Bull

    Mniejsze spółki z Biomed-Lublin na czele, absorbują prawie całą uwagę inwestorów i sprawiają, że piątkowa sesja na warszawskim parkiecie jest interesująca. Wśród giełdowych tuzów najbardziej gorącą spółką jest odreagowujące spadki LPP.

  • Odczyty PMI napędzają wzrosty na giełdach, w grze CI Games i T-Bull Giełdy w Europie, a wśród nich GPW, mocno rosną po publikacji dużo lepszych od prognoz czerwcowych indeksów PMI. W Warszawie pierwsze skrzypce grają blue chipy, ale świetnie radzą sobie również mniejsze spółki, w tym m.in. CI Games, T-Bull i Prairie Mining.
  • T-Bull miał łącznie 10 mln pobrań swoich gier w marcu

    T-Bull miał łącznie 10 mln pobrań swoich gier w marcu, podała spółka. Łączna liczba pobrań całego portfolio przekroczyła 475 mln. Spółka zanotowała wzrost liczby pobrań o ponad 40 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca.

  • sWIG80 najwyżej od sierpnia 2018 r., wzrosty na T-Bull, DataWalk i Mabionie W poniedziałek wydarzeniem dnia okazała się decyzja Ludowego Banku Chin o cięciu jednej z kluczowych stóp procentowych. W Warszawie główne indeksy zakończyły sesję na plusach, a sWIG80 pierwszy raz od wakacji 2018 r. przekroczył barierę 13.000 pkt.

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR