jnvwgirr
Advertisement
PARTNER SERWISU
veefhumi

T-Bull miał łącznie 10 mln pobrań swoich gier w marcu

Omawiane walory:

T-Bull miał łącznie 10 mln pobrań swoich gier w marcu, podała spółka. Łączna liczba pobrań całego portfolio przekroczyła 475 mln. Spółka zanotowała wzrost liczby pobrań o ponad 40 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca.

TopSpeed2,tbull,milion,pobrań

Fot. fb/T-Bull

– Cieszymy się, że kończymy pierwszy kwartał mocnym wynikiem, 10 mln na przestrzeni całego portfolio, nie tylko flagowych gier, jak ‚Top Speed’ lub ‚Top Speed 2’, pokazuje, że utrzymujemy stabilny poziom jakości wszystkich produkowanych przez nas tytułów – powiedział członek zarządu T-Bull Damian Fijałkowski.

„Top Speed 2” przekroczyło kolejny 1 mln pobrań. Aplikacja została już zainstalowana ponad 3 mln razy na urządzeniach mobilnych kierowców z całego świata. W marcu 2020 najczęściej pobierali ją gracze mieszkający na terenie Indii, Iraku oraz Iranu. Na zadowalającym poziomie utrzymuje się również kwota, jaką użytkownicy przeznaczyli na dodatkowe ulepszenia swoich wirtualnych aut. W ostatnim miesiącu pierwszego kwartału roku bieżącego roku wyniosła ona ponad 7 USD.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

„Top Speed” może również ten miesiąc zaliczyć do pozytywnych. Aplikacja została pobrana łącznie ponad 48 mln razy. W miesiącu objętym raportem aplikacja została zainstalowana na ponad 600 tysięcy urządzeń. Najczęściej gra była pobierana na terenie Indii, USA oraz Indonezji. Tytuł utrzymał stabilną średnią kwotę transakcji na poziomie ponad 5,7 USD. Za ponad 70 proc. monetyzacji tytułu odpowiadają gracze ze Stanów Zjednoczonych.

Gra „Moto Rider GO” zanotowała wzrost ilości pobrań o ponad 51 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. W marcu aplikacja została pobrana ponad 3 mln razy. Za ponad połowę tego wyniku odpowiadają gracze z Indii, Brazylii oraz Egiptu.

„Tank Battle Heros” został pobrany w marcu 2020 ponad 300 tys. razy. Aplikacja notuje ponad trzykrotny wzrost pobrań w stosunku do poprzedniego miesiąca. Najczęściej grę instalowali gracze z USA, Rosji oraz Indii.

– Z końcem kwietnia rodzimy deweloper planuje także premierę gry ‚Robot’s Battle Arena’. Jest to gra akcji oparta głównie na trybie multiplayer. Gracz tego tytułu otrzymuje możliwość wcielenia się w rolę robota, który pokonuje podczas kolejnych rund przeciwników sterujących innym pojazdami – podsumowano.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Trudny rok za producentami gier mobilnych. Co dalej z branżą?

    Aktualnie rynek gier mobilnych jest dominującym segmentem w całym sektorze gier. Jego wartość na koniec 2021 roku może wynieść 93,2 mld dol. Według danych płynących z rynku, przez najbliższe lata będziemy obserwować stale utrzymujący się trend wzrostowy i nie widać czynników, które miałyby znacząco spowolnić boom w tym segmencie. Dominującymi rynkami pod względem generowania przychodów pozostaną nadal Chiny, Stany Zjednoczone, Japonia oraz Korea Południowa.

  • Omikron straszy na rynkach akcji, w grze CD Projekt, PCF Group i Votum

    Omikron okazuje się być czymś więcej niż zwykłym rynkowym przeziębieniem. Europejskie giełdy spadają, a wraz z nimi parkiet w Warszawie, gdzie dziś głównym tematem stały się wyniki spółek gamingowych.

  • Spółka T-Bulla ma umowę dot. współfinansowania gry symulatorowej na PC

    Supernova Studio - spółka zależna od T-Bull - zawarła z inwestorem umowę wykonawczą dotyczącą współfinansowania piątego projektu gry symulatorowej na PC z możliwością portowania na konsole (projektu nr 5).

  • T-Bull miał 0,69 mln zł straty netto w I kwartale 2021 r.

    T-Bull odnotował 0,69 mln zł jednostkowej straty netto w I kw. 2021 r. wobec 0,05 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

  • T-Bull: Chcemy mieć kilka mocnych filarów na rynku gier

    Gościem czwartkowego webinarium był Damian Fijałkowski, współzałożyciel i prezes zarządu T-Bull. Podczas spotkania na gorąco omówiono najnowsze zapowiedzi wrocławskiego dewelopera, kwestię współpracy z nowymi inwestorami oraz plany na najbliższe miesiące.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat