
Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i COO/prezes T-Bull. (Fot spółka)
Pierwszy miesiąc kalendarzowej jesieni to dla wrocławskiej spółki przede wszystkim dwie globalne promocje tytułów Racing Xtreme 2 oraz Moto Rider GO w Google Play. Trwają też prace nad projektem gry Space Simulator (nazwa robocza) oraz aktualizacjami aplikacji, przygotowanymi na podstawie uwag i potrzeb graczy.
– Wrzesień był dla nas bardzo pracowitym miesiącem. Przygotowywaliśmy październikowe premiery gier TapTap Buddy oraz PoolClash. Udało nam się zakończyć pracę nad jedną z największych jak do tej pory aktualizacji Top Speed 2 – skomentował Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu T-Bull.
Najwięcej pobrań we wrześniu odnotowała gra wyścigowa Moto Rider GO. Aplikacja została pobrana prawie 3 miliony razy. Na drugim miejscu pod względem liczby pobrań we wrześniu znalazł się Top Speed z 588 tys. pobrań, a na miejscu trzecim znalazła się gra wojenna Tank Battle Heroes, którą pobrano ponad 224 tys. razy.
Pod względem średniej kwoty transakcji na pierwszym miejscu we wrześniu znalazła się gra Top Speed 2. Użytkownicy przeznaczyli na ten tytuł średnio 6,78 dolarów. Dalej na podium znalazły się Tank Battle Heroes z wynikiem 5,44 dolarów i Top Speed, którego średnia kwota transakcji utrzymała się na poziomie 5,38 dolarów.
Pod koniec września T-Bull załapał się na dotację od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu GameINN. W ramach konkursu spółce przyznano 4,87 mln zł.
– Dofinansowany projekt będzie polegał na opracowaniu innowacyjnego systemu iDe-Tox w celu zapewnienia kompleksowej ochrony graczy przed toksycznymi zachowaniami występującymi w cyberprzestrzeni – powiedział Damian Fijałkowski.
W czwartek o godz. 15:00 Grzegorz Zwoliński, prezes zarządu oraz Damian Fijałkowski, członek zarządu T-Bull będą gośćmi czatu inwestorskiego w StockWatch.pl
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW. Przychody ze sprzedaży wyniosły 7,38 mln zł w 2018 r.