
Fot. fb/Techland
Druga część Dying Light o podtytule Stay Human miała zadebiutować pierwotnie 4 grudnia tego roku. Studio zdecydowało się jednak przesunąć termin o 2 miesiące i ostatecznie gra trafi do graczy 4 lutego 2022 r. Dodatkowy czas studio chce wykorzystać na ostatnie szlify i optymalizację swojej największej produkcji.
Update regarding release date. pic.twitter.com/xAx1RMbw0X
— Dying Light (@DyingLightGame) September 14, 2021
Nie zwolni natomiast kampania marketingowa gry. W przyszłym miesiącu dostęp do gry dostaną media i influencerzy, którzy będą mogli podzielić się swoimi wrażeniami z gry, zarówno w wersji na PC, jak i konsolowej.
Techland – niezależny producent gier, dystrybutor i globalny wydawca – powstał w 1991 roku. Firma zatrudnia ponad 400 osób w biurach w Warszawie, Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim. Polska firma znana jest najbardziej z gier „Dead Island”, „Call of Juarez” oraz „Dying Light” i dodatku „Dying Light: The Following”. Łącznie marka „Dying Light” przyciągnęła ponad 16 mln graczy.