
Maciej Zużałek, CEO Ten Square Games.
W IV kwartale Ten Square Games wypracował 30,4 mln zł zysku netto, czyli 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Skorygowana EBITDA skurczyła się w ujęciu rocznym o 13 proc. do 67,4 mln zł. Konsensus opracowany przez PAP zakładał odpowiednio 46,4 mln zł i 65,5 mln zł. Przychody ze sprzedaży wyniosły w czwartym kwartale 147 mln zł. To wynik o blisko 10 proc. wyższy r/r, ale jednocześnie o 13 proc. słabszy od konsensusu.
W całym 2021 r. spółka miała 141,27 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 151,6 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 634,05 mln zł w porównaniu z 578,19 mln zł rok wcześniej.
– W 2021 roku Ten Square Games zanotowała blisko 650 mln zł płatności w grach, tj. o prawie 4 proc. więcej niż w bardzo sprzyjającym pod względem warunków rynkowych roku 2020. Udział płatności z gier ‚Fishing Clash’ i ‚Hunting Clash’ w skonsolidowanych wynikach grupy wyniósł odpowiednio 74 proc. i 18 proc. – poinformowała spółka.

Źródło: Sprawozdanie zarządu z działalności GK Ten Square Games SA. * Dane za styczeń i luty 2022 to szacunki Grupy
Skorygowana EBITDA w całym 2021 r. wyniosła 234,18 mln zł wobec 229,64 mln zł rok wcześniej, zaś EBITDA raportowana – odpowiednio: 177,57 mln zł wobec 174,86 mln zł.
– Mijające kwartały pokazały, że Ten Square Games jest w stanie konsekwentnie realizować przyjętą strategię i osiągnąć stabilne wyniki finansowe w niezwykle zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniu makroekonomicznym. Naszym celem jest stać się międzynarodową platformą gier mobilnych free-to-play, oferującą stale rosnący portfel światowej klasy tytułów. Dążymy do tego, dbając o utrzymanie pozycji lidera w niszy gier outdoorowych poprzez rozwój naszych flagowych tytułów, ‚Fishing Clash’ oraz ‚Hunting Clash’, a także systematycznie wprowadzając na rynek nowe gry – skomentował prezes Maciej Zużałek, cytowany w komunikacie.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.